środa, 8 października 2014

Forte Sweden- mydło w płynie olejek macadamia

    Witam Was po bardzo długiej przerwie. Za pewne odbije się to na mnie, ale cóż... Dzisiejszy post jest zasługą koleżanki, która jako jedyna zwróciła uwagę na zbyt długą przerwę.
   O tym, co jak i dlaczego planuję napisać niedługi post, żeby co ciekawsi mogli zorientować się, co u mnie.

Dzisiaj post o produkcie, który dostałam na spotkaniu bloggerek od firmy Forte Sweden--->


 Forte Sweden- mydło w płynie olejek macadamia
 cena:ok 7zł
pojemność: 500ml

Opis producenta:

 
http://www.forte-sweden.com/

 Moja opinia:

   Mydło znajduje się w plastikowym, wygodnym opakowaniu z pompką, dzięki czemu jest bardzo wygodne.
   Ma pomarańczowy kolor i cudowny zapach, który jeszcze przez chwilę pozostaje na dłoniach. Już jedna pompka wystarcza, żeby preparat zaczął się pienić i pozwalał na dokładne umycie rąk. Poza tym mydła używam już od ponad 3 miesięcy i nadal go mam, co prawda zostało niewiele, ale z pewnością jest to produkt, który wystarcza na długo- biorąc pod uwagę fakt, że używam go kilkanaście razy dziennie.
 Co jeszcze zauważyłam? Nie przesusza rąk, ale delikatnie je nawilża i pielęgnuje.
Pozdrawiam, Gabi K:**

3 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)