środa, 15 października 2014

Eveline- nawilżający płyn micelarny

Korzystając z faktu, że znowu nie mogę spać i mam chęci, piszę:) 
Zaczynam powoli się zbierać w sobie. Ostatnie 2 dni mogę zaliczyć do udanych, zwłaszcza dzisiaj:)
Nie będę się rozpisywać, po prostu 'kot z sercem' to popis dnia:)

  
Eveline Hydra Expert ekstremalnie nawilżający płyn micelarny
cena/pojemność: 10zł/200ml

Opis producenta:


Moja opinia:
   Do płynów micelarnych przekonałam się już jakiś czas temu, kiedy na jednym ze spotkaniem wpadł w moje ręce micel z pompką właśnie Eveline. Pisałam o nim<< tu >>
   Ten z kolei wpadł do koszyka kilka miesięcy temu na promocjo w Hebe. I od razu go polubiłam. Zamknięty w plastikowym opakowaniu 'klik'. Otwór nie jest mały, ale nie ma problemu z dozowaniem odpowiedniej ilości preparatu. Co prawda mniej wygodny niż pompka, ale nie jest to jednak jego duża wada.
    Płyn przezroczysty o niewyczuwalnym dla mnie zapachu. Płynu używam codziennie do demakijażu i sprawdza się rewelacyjnie. Zmywa makijaż, nie rozmazuje tuszu i co najważniejsze nie podrażnia oczu, a z tym często mam problem. Poza tym skóra jest po nim nawilżona i delikatna. Jedyny minus to fakt, że pozostawia lepkość. Nie jest ona może jakaś specjalnie duża, ale jednak. Z tego względu po jego użyciu zawsze sięgam po żel do mycia twarzy.
W tej chwili opakowanie sięga dna, ale myślę, że kiedyś ponownie do mnie wróci. W kolejce czeka już słynna Tołpa.

Miałyście z nim do czynienie? Jakie inne micele możecie polecić?:)

3 komentarze:

  1. Nie znam tego płynu,ale kiedyś na pewno spróbuję,póki co mam zapasy.Obserwuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)