środa, 22 października 2014

BB Soraya So Pretty

Awww,, grr itd.nienawidzę szpitali, lekarzy i tego ich 'nie wiemy, trzeba czekać. I po kilku godzinach wychodzisz, nie dostając nic przeciwbólowego, bo przecież nikt nie wie, co ci jest. Fantastycznie. Jestem okazem zdrowia, oprócz tego, że boli, jak cholera. Takie rzeczy tylko u mnie;/
   Zwolnienie do końca tygodnia, nakaz leżenia w łóżku i odpoczywania, no po moim trupie. Skoro będę żyć to chyba znaczy, że nie muszę aż tak uważać. W każdym bądź razie wiem, na kogo można liczyć. Klaudia, Werka:** Dziękuję:*



BB Soraya So Pretty
cena/pojemność: 18zł/50ml

Opis producenta:



Moja opinia:
Na wstępie- najlepszy BB jaki miałam.

    Zapakowany w kartonik i folię, dzięki czemu mamy pewność, że nikt wcześniej go nie otwierał. Na opakowaniu wszystkie niezbędne informacje dotyczące produktu. Sam BB znajduje się w nieco większym niż typowe dla podkładów opakowaniu, bo aż 50ml.
   Krem ma rzadką konsystencję, ale nie lejącą się. Kolor beżowy, który idealnie dopasowuje się do kolorytu skóry. Sam w sobie niewiele kryje, ale nadaje delikatną barwę i zdrowy wygląd.

 
   Używam go od kilku miesięcy i w tej chwili już wydostaję ostatnie kropelki. Teraz przerzucę się na nieco cięższe i bardziej kryjące podkłady, ale latem na pewno do niego wrócę. Polubiłam go głównie za to, że nie pozostawia efektu maski, nie błyszczy się na skórze i nie wysusza, a delikatnie nawilża.
Znacie, lubicie?;>

11 komentarzy:

  1. U mnie niestety kremy BB się nie sprawdzają :[

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam uraz do drogeryjnych kremów BB.Także raczej nie kupię

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam go i umiarkowanie lubiłam:) Denerwuje mnie w nim trochę, że wylewa się z tubki i ma baaaaardzo długi skład.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałam go nawet kupić, ale w końcu zrezygnowałam. Przemyślę to ponownie na wiosnę :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię kremy BB. Obcenie używam z Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam go , czeka w szafce na testowanie :D .

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja właśnie również mam go już na wykończeniu i jest to mój jeden z najlepszy kremów BB :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ostatnio polubiłam się z takimi kremami więc pewnie się na niego skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)