piątek, 1 sierpnia 2014

SUN&FUN Joanna

 Jestem z siebie dumna, że od ponad tygodnia wstaję o 6 i staram się mniej więcej ogarniać cokolwiek:) Rano gryzę podłogę- powoli wracam do regularnych treningów i mam nadzieję, że znowu wpadnę w odpowiedni rytm tak, jak w roku szkolnym. Chociaż słysząc budzik, mam ochotę rzucić telefonem o ścianę, ale daję radę. Tylko te upały... Nie będę narzekać, ale wysiedzieć 10h w 37stopniach i niesamowitej duchocie to czasami szczyt moich możliwości fizycznych...

Dzisiaj post o kosmetykach, które firma "Joanna" proponuje nam na wakacyjny wyjazd. W zestawie znajdziemy żel pod prysznic, balsam do ciała i szampon z odżywką.



Pakiet SUN&FUN

cena/pojemność: ok 10zł(zestaw)/100ml każdy


Opis producenta:


Moja opinia:
   
   Niestety to już kolejny rok, kiedy wakacji nie mam. Boli mnie to, że w te wakacje jest tyle słońca, ludzie chodzą opaleni, jak murzynki, chwalą się wyjazdami, a ja siedzę i staram się uśmiechać do każdego klienta który z zachwytem opowiada, gdzie to on nie był...
   Zestaw, który proponuje nam firma składa się z 3 niewielkich opakowań, które nadają się w sam raz na tygodniowy wyjazd. Kosmetyki zapakowane elegancko, a każde z nich posiada podobne etykiety na opakowaniu. Wszystkie posiadają podobny zapach, który od razy kojarzy mi się z wodą i piaskiem(może to tylko złudzenie). Ich konsystencja jest również podobna, jedynie balsam nieco gęstszy. Czym się różnią? Kolorem! I oczywiście przeznaczeniem.

   Szampon z odżywką ma kolor pomarańczowy, dobrze się pieni i już niewielka ilość oczyszcza włosy. Niestety bez dodatkowej odżywki czy maski moje włosy nie dałyby się rozczesać. I niestety po kilku użyciach sprawił, że stały się matowe i znacznie osłabione, co jak wiecie u mnie i tak było problemem. Jednak jeśli chodzi o samo oczyszczanie to jak najbardziej nadaje się po basenie czy po kąpielach słonecznych, kiedy włosy pełne są 'wszystkiego'.
   Żel pod prysznic ma mleczną barwę i tak samo jak szamponu, nie trzeba go wiele by wytworzyć pianę. To, co mi się spodobało w nim to to, że oprócz wiadomego oczyszczania, nie powodował wysuszania, a wspólnie z balsamem(biały) dobrze nawilżał skórę i powodował, że była delikatna. Wspomniany już balsam sięga dna, niestety używany codziennie już się kończy, ale to tylko świadczy o tym, że przypadł mi do gustu. Co prawda nie lubię takich sztywnych opakowań, bo z wydobyciem ostatnich 'kropel' jest problem, ale to chyba najwygodniejsze opakowanie na wyjazd.

 
   Jak widzicie i tym razem firma "Joanna" spisała się nieźle. Co prawda dla mnie wygodniejsze byłoby umieszczenie kosmetyków w tubkach, ale pewnie wtedy straciłyby swój urok. Tylko jeden z tych kosmetyków nie przypadł mi do gustu, więc nie narzekam i zachęcam Was do kupienia takiego podróżniego zestawu.

Podziękowania dla firmy za możliwość testowania.
http://www.joanna.pl/
  Fakt, że kosmetyki otrzymałam za darmo nie wpłynął na moją opinię.


6 komentarzy:

  1. Fajne kosmetyki. No i cena zdecydowanie kusząca

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne rozwiązanie na wakacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. kurcze, szkoda ze prędzej nie wiedziałam o tym zestawie, bo na wakacje już mam tego całą mase pokupowaną hahaha ale warto wiedzieć na przyszłosć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy zestaw, a ceny jeszcze bardziej. trzeba bedzie czegos sprobowac :)

    zapraszam do siebie na maly konkursik :)
    http://www.tosiowamama.pl/2014/08/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam o tym zestawie, ale go niestety nie spotkałam. Fajny zestaw takich jak miniaturki na wyjazd ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)