sobota, 12 lipca 2014

makijażowy ulubieniec od Eveline


Tusz, którego namiętnie używałam przez prawie pół roku- nie do zdarcia.  

 
Eveline Mega Size Lashes 





cena/pojemność: 18zł/10ml

Opis producenta: 


Rewolucyjna maskara zapewnia natychmiastowy efekt maksymalnie wydłużonych i zagęszczonych rzęs. Innowacyjna formuła tuszu Beauty & Care sprawia, że rzęsy stają się długie, gęste i wyraziste. Wyprofilowana, silikonowa szczoteczka Double Brush równomiernie rozprowadza tusz na rzęsach, nie pozostawiając grudek. Mikrowłoski silikonowe dokładnie rozdzielają rzęsy oraz maksymalnie wydłużają i pogrubiają każdą z nich, od nasady aż po same końce. Formuła bogata w pigmenty mineralne, naturalny wosk carnauba oraz kompleks witamin (A, E i F) doskonale wzmacnia, odżywia i kondycjonuje rzęsy. Zapobiega wypadaniu i łamaniu rzęs, pobudzając je do wzrostu. Dzięki zawartości D - pantenolu tusz jest wyjątkowo delikatny dla oczu i nie powoduje podrażnień.
 

Moja opinia:

 Bardzo ładne opakowanie, stylowe, od razu przypadło mi do gustu. Wewnątrz szczoteczka, która początkowo sprawiała mi problemy. Do tej pory byłam zwolenniczką tradycyjnych i tych silikonowych, ale dałam jej szansę i nie żałuję. Po kilku nieudanych próbach, które kończyły się odbiciami zarówno na górnej, jak i dolnej powiece, zapanowałam nad nią i byłam wręcz zachwycona. Cudownie wydłużała i podkręcała rzęsy. Tusz nie osypywał się i wytrzymywał dobre kilka godzin bez poprawek. Nie sklejał rzęs, a przy demakijażu usuwał się bez problemu i nie tworzył „pandy”. Polubiłam się z nim bardzo i z pewnością wrócę do niej, jak tylko wykończę kolejne dwie, i o ile nie przybędzie mi nowości.



Zdjęcia nie powalają, ale rzeczywisty efekt jest super:)

10 komentarzy:

  1. ma bardzo fajną szczoteczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja byłam zakochanana w tym tuszu :D szybko wysechł ;c
    Ale na bank do niego wrócę! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Już drugą pozytywną opinię czytam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam jeden tusz od nich i byłam z niego bardzo zadowolona. Chętnie wypróbuję i ten, szczególnie że ma bardzo fajną szczoteczkę.

    OdpowiedzUsuń
  5. w najbliższym czasie będę musiała się przyjrzeć tuszom z Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam i polecam. Tak jak piszesz fajnie wydluża rzęsy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny efekt, ja mam z eveline dwa inne tusze i też je lubię.

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ladny efekt,u mnie jakos sie nie sprawdzaja tusze eveline :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy, chociaż zawsze jakoś omijam te produkty.Może się skuszę bo już kilka osób bardzo je sobie chwaliło

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam, ale jak spotkam będzie mój :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)