niedziela, 27 lipca 2014

Joanna- Balsam na suche miejsca 3 w 1 z masłem pomarańczowym

Jak ja dawno u babci nie byłam :)) Mhmm bardzo lubię ten dzień wolnego:)

A dzisiaj mam dla Was recenzję mojej nowej miłości z ostatnich dni... O czym mowa?;>

Balsam na suche miejsca 3 w 1 z masłem pomarańczowym


cena/pojemność: 7zł/10g


Opis producenta:
więcej na stronie firmy <<klik>>
Moja opinia:

   Balsam zamknięty w malutkim plastikowym słoiczku. Wieczko bardzo eleganckie, kojarzy mi się z orientem :) Wewnątrz po brzegi wypełnione żółtą gęstą substancją, którą pod wpływem dotyku staje się plastyczna i łatwo daje się rozprowadzić na skórze. Ma cudowny pomarańczowy zapach, który wręcz pokochałam.
    Od jakiegoś czasu sama unikam balsamów tego typu, bo nie należą do najhigieniczniejszych zwłaszcza jeśli chodzi o pielęgnację ust. W pracy mam styczność z milionami zarazków, które siedzą dosłownie wszędzie, a praca przy kasie i pieniądzach to już całkowite siedlisko tych maleństw. Zastanawiałam się, jak uda mi się przetestować ten kosmetyk, przecież co chwilę będę musiała myć ręce! I tak też jest. Jeśli tylko mam ochotę na niego, biegnę do kranu. Na szczęście balsam utrzymuje się na ustach bardzo długo i skutecznie je nawilża, więc nie muszę tego robić co kilka minut. Stosowałam go również na skórki wokół paznokci i zauważyłam, że stały się miękkie, a 'zadziory' powoli znikają. 
Używam go od ok 2 tygodni regularnie, a zużycie jest niewielkie.
  
   Zdecydowanie polecam ten balsam. Porównując go do wcześniej stosowanych przeze mnie słoiczkowych balsamów uniwersalnych ten zdecydowanie stał się moim faworytem. Myślę, że po skończeniu sięgnę po kolejne opakowanie. Tym razem może wybiorę inne proponowane wersje- z masłem kokosowym lub migdałowym.

Dziękuję firmie za możliwość testowania nowości.
Fakt, że kosmetyki otrzymałam za darmo nie wpłynął na moją opinię.


Co myślicie o tym balsami? Skusiłam Was?;>

4 komentarze:

  1. Nie lubię takiej formy :( Jest dla mnie bardzo niehigieniczna i nie praktyczna dla osób z długimi pazurkami :(((

    OdpowiedzUsuń
  2. Sam balsam wydaje się całkiem ciekawy...tyle, że ja nie za bardzo przepadam za słoiczkową wersją.

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubię takie uniwersalne balsamy, być może na ten też się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)