niedziela, 15 czerwca 2014

Seboradin kuracja przeciw wypadaniu włosów

Boli mnie fakt, że każdego dnia spada liczba obserwatorów.... No, ale przecież nie mogę liczyć na ich przybywanie skoro sama zaniedbuję bloga... Ale piszę, mimo że w tej chwili powinnam się spiąć i powtarzać przed jutrem cokolwiek. Te 2 dni stresują bardziej niż matura. ;/


Dzisiaj post o kuracji, którą 'przeszłam' już jakiś czas temu. Wygrałam ją w jednym z rozdań i nie ukrywam, że liczyłam na efekty. Czy zadziałała? Zapraszam do lektury.


Seboradin Przeciw Wypadaniu Włosów

 
cena: ok 100zł : szampon, maska, ampułki, lotion

Opis producenta:

Przerzedzona fryzura to nie tylko problem mężczyzn. Dotyka on także wielu kobiet. Przyczyny mogą być różne, poczynając od uwarunkowań genetyczny, poprzez zaburzenia hormonalne, złą dietę , stres, a kończąc na reakcji na leczenie. Konieczne jest zdiagnozowanie istoty problemu i jej wyeliminowanie, a także zastosowanie właściwej kuracji hamującej szkodliwy proces. W linii naszych preparatów przeciw wypadaniu włosów znajduje się specjalistyczny szampon, maska oraz komplet ampułek z silnie skoncentrowanymi substancjami. Produkty posiadają recepturę, na którą składają się cenne substancje odżywcze, ekstrakty roślinne oraz witaminy. Regularne oraz rzetelne stosowanie kosmetyków pozwala na osiągnięcie widocznych efektów już po 3-6 tygodniach użytkowania. Fryzura staje się gęstsza, włosy mocniejsze, a cebulki pobudzone do wzrostu.


Moja opinia:

   Wkrótce po otrzymaniu paczki zabrałam się za testowanie. Na pierwszy ogień poszły ampułki, szampon i maska. Codziennie wcierałam ampułkę, a co 2-3 dni myłam włosy i nakładałam maskę.
   Zacznę od tego, że produkty miały delikatnie słodkawy zapach, a konsystencja szamponu i maski była gęsta, ale swobodnie rozprowadzały się na włosach. Nie powodowały przetłuszczania, włosy były gładkie i chyba dzięki masce łatwo się rozczesywały. Sama ampułka- wodny roztwór zamknięty w szkle, który nie podrażniał skóry i nie powodował przetłuszczania.
   Po ok 3-4 tyg skończyłam szampon i maskę(ampułki po 14 dniach). Po tym czasie zauważyłam znaczną poprawę w wyglądzie włosów. Nie puszyły się, nie odstawały, były wygładzone i zdecydowanie lepiej wyglądały. Czy wypadanie się zmniejszyło? Może w minimalnym stopniu.. Jakiegoś wielkiego efektu wooow nie zauważyłam.


Po tym czasie zaczęłam używać innych produktów do włosów, ale rozpoczęłam wcieranie lotionu. I tu się ogromnie zawiodłam... Wszystko pięknie, ładnie, gdyby nie fakt, że powodował przetłuszczanie i łupież. Po zużyciu 1/4 w końcu się opamiętałam i przestałam. Od tej pory stoi na szafce i czeka...Może kiedyś dam mu jeszcze szansę.

Podsumowując kurację sama nie wiem, co powiedzieć. Owszem poprawa jest, ale cel nie został osiągnięty.
<<Tu>> znajdziecie więcej info o kuracji.


Trzymajcie kciuki jutro i we wtorek. Mam nadzieję, że po egzaminach już będę w stanie pogodzić bloga i pracę :)

17 komentarzy:

  1. powodzenia na egzaminach, mogłabym wypróbować tą mgiełkę bo sposób aplikacji jest dość prosty. Nie mam problemów z nadmiernym wypadaniem włosów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aplikacja prosta, ale walka z przetłuszczaniem i łupieżem już niekoniecznie

      Usuń
  2. Z tymi obserwatorami zawsze różnie bywa :P. Trzymam kciuki i życzę Ci powodzenia , i mało stresu ;)) . A co do opisanych kosmetyków to ich nie znam,ale szkoda,że nie było takiego efektu na jaki czekałaś ;) .

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, musisz iść zrobić badania, i w ten sposób się dowiedzieć czemu Ci te włosy lecą... ;c na egzaminach powodzenia :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asia robiłam badania .. i nic. nikt nic nie wie 'leczenie będzie długotrwałe'... i tylko to słyszę, a co miesiąc chodzę na wizyty

      Usuń
  4. używałam kiedyś tych kosmetyków i nie zauważyłam efektów, chyba bym sie więcej na nie nie skusiła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nie, tym bardziej, że cała kuracja nie należy do najtańszych

      Usuń
  5. Kurcze ja właśnie teraz szukam czegoś na wypadanie i przyspieszenie porostu bo jest masakra;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam Alpicort E- na receptę i on rzeczywiście działał.

      Usuń
  6. Kosmetyki tej marki są całkiem fajne. Sama miałam kiedyś jakiś ich szmpon, byłam zadowolona z tego jak oczyszcza skórę głowy i włosy :) Jednak efektu WOW nie było.
    Plus za skład :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są dobre, dobrze oczyszczają i nie ma skutków ubocznych(oprócz lotionu), ale szału nie ma.

      Usuń
  7. Szkoda że efekt jest minimalny. Liczyłam chociaż na te ampułki :)

    MSjournalistic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi na szczęście włosy nie wypadają ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. za tą cene mozna kupic cos lepszego

    OdpowiedzUsuń
  10. Musze sie zaopatrzyć w coś takiego. ;)

    http://hermosos-diy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. chyba się na nie skuszę , bo moje włosy znów strasznie wypadają ;-( :-(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)