poniedziałek, 2 czerwca 2014

Drobnoziarnisty peeling wygładzający 3 w 1 Eveline

Drobnoziarnisty peeling wygładzający 3 w 1 Eveline

 

cena/pojemność: 12zł/60ml

 
Opis producenta:

Drobnoziarnisty peeling do twarzy polecany jest dla osób w każdym wieku, do pielęgnacji cery normalnej i mieszanej. Innowacyjna formuła bogata w zaawansowane składniki aktywne działające w synergii z olejkiem arganowym skutecznie złuszcza martwe komórki naskórka, eliminuje szorstkość, zmiękcza i odświeża. Pobudza komórki do intensywnej odnowy, poprawia jędrność i elastyczność. Peeling idealnie przygotowuje skórę do dalszych zabiegów pielęgnacyjnych.
Dzięki wysokiej koncentracji składników aktywnych o udowodnionej skuteczności działania Luxury Of Youth Complex gwarantuje natychmiastowe rezultaty.
Olejek arganowy Ypobudza komórki skóry do intensywnej odnowy.
Kwas hialuronowy nawilża i wygładza.
Centella Asiatica wzmacnia ścianki naczyń krwionośnych i poprawia mikrokrążenie.
Algi Laminaria doskonale rewitalizują i odświeżają cerę.
Witamina E, silny antyoksydant, opóźnia procesy starzenia się skóry.
D - pantenol koi i łagodzi wszelkie podrażnienia.
Formuła bogata w aktywne mikrogranulki delikatnie usuwa obumarłe komórki, likwidując szorstkość i łuszczenie się naskórka.
  

Moja opinia:

   Tego peelingu uzywam jedynie, kiedy jestem w domu, ale co nieco mogę już o nim powiedzieć.
Typowa tubka zamykana na 'klik'. Na opakowaniu znajdziemy informacje dotyczące składu i działania.

   Sam peeling jest dla mnie dość nietypowy. Owszem zawiera ścierające drobinki, jednak nie bardzo odpowiada mi jego konsystencja. Jest bardzo rzadka i często podczas nakładania na twarz spływała. 
Kiedy już uda nam się zaaplikować peeling możemy zabrać się za 'ścieranie'. I tu kolejne rozczarowanie- bardzo minimalny i delikatne wrażenie tarcia. Dla osób wrażliwych będzie to pewnie zaletą, dla mnie jednak mały minus. 
   Jeśli chodzi o efekty po zabiegu to rzeczywiście skóra jest gładsza i oczyszczona. Nie zdarzyło mi się nigdy, aby była podrażniona, więc tutaj pozytywne zakończenie :)
Nie wiem, czy skusiłabym się na niego ponownie. Wolę jednak te o gęstej konsystencji i nieco mocniejszym efekcie ścierania. Mimo to działanie, jak najbardziej na plus :)

11 komentarzy:

  1. mam i dla mnie jest takim zwyklaczkiem

    OdpowiedzUsuń
  2. sama lubię mocne zdzieraki więc raczej się nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam gruboziarnisty peeling z tej serii i był naprawdę bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znam ;) ale ja uwielbiam mocne zdzieraki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. móglby sie u mnie sprwdzić,bo moja cera nie toleruje mocnych peelingów.
    jednak ja w ole gęste kremowe konsystencje.

    OdpowiedzUsuń
  6. póki co mam zapas i nie potrzebuję nowego peelingu ;) Ale myślę że drobnoziarnisty byłby dla mnie za słabiutki ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam wersję enzymatyczną i przypadła mi do gustu :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ogólnie nie potrzebuję peelingu do dłoni, ale z ciekawości bym wypróbowała :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że całość się ze sobą nie zgrywa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja wykończyłam właśnie gruboziarnisty z tej serii, był całkiem fajny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)