poniedziałek, 24 marca 2014

Rozjaśniające serum Skincode

  Rozjaśniające serum Skincode
   

cena/pojemność:166zł/30ml


Opis producenta:
     

Moja opinia:

    Zacznę od tego, że moje serum jest w wersji mniejszej- 15ml i tubce. Samo opakowanie nie jest jakieś szczególne, białe, zakręcane i zabezpieczone folią.
   Serum ma białą, żelową konsystencję. Zapach nie jest wyczuwalny. Samo serum dobrze rozprowadza się nie skórze, ale tworzy na niej błyszczący, lepki film, który bardzo długo się wchłania. Z tego powodu zrezygnowałam z nakładania go rano, bo nie nadawał się pod makijaż
    Używam go od kilku miesięcy i jest wydajny, bo dopiero niedawno zauważyłam, że sięga dna.
    Co prawda serum jest przeznaczone do cery suchej i normalnej, ale nie spowodowało u mnie nadmiernego przetłuszczenia skóry. Skóra po wchłonięciu jest delikatna i widocznie nawilżona. Niestety rozjaśnienia przebarwień, na czym najbardziej mi zależało, nie zauważyłam. Fakt faktem, że moje blizny i przebarwienia uległy zmianie, ale myślę, że jest to zasługa kwasów, bo dopiero po nich zauważyłam poprawę.
    Nie wiem, jak sprawdziłyby się na np. plamy i przebarwienia posłoneczne, być może tutaj efekt byłby widoczny.
Według mnie to nieco wysoka cena, jak na serum, które jedynie nawilża.

Kojarzycie firmę? Czego używacie do rozjaśniania przebarwień?

6 komentarzy:

  1. mnie na przebarwienia pomaga Skinoren, ale efekty nie są natychmiastowe, ani mega spektakularne, mimo to widoczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o pierwszy raz widzę to serum

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwszy raz widzę takie serum tej firmy. Ja też od bardzo dawna walczę z bliznami potrądzikowymi i ciągle są za nic nie mogę ich usunąć :-/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tak samo, ale chyba nie ma cudów, ew laserowe usuwanie:)

      Usuń
  4. Nie kojarzę firmy i nie wierzę że moim przebarwieniom cokolwiek pomoże ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)