niedziela, 16 marca 2014

Podkład matujacy All Matt Plus Catrice

Deszczu zgiń... takie miałam cudowne plany na weekend i wszystko przeciwko mnie. Już nigdy nie powiem, że 'gorzej nie będzie', bo w tym tygodniu zapeszyłam w ten sposób 2 razy. Szykują się kolejne ciężkie dni.

Dzisiaj post o podkładzie, którego używam od kilku miesięcy.  Jakiś czas temu szukałam podkładu odpowiedniego dla cery tłustej. Przeglądnęłam mnóstwo stron i w końcu stwierdziłam, że nie mam pojęcia, CO wybrać. Akurat była promocja w Hebe -40% na wybrane marki. Poszłam w określonym dniu i zastałam kilkuosobową kolejkę przy szafie Catrice, ale udało mi się jakoś dopchać.

 Co o nim sądzę?

Podkład matujacy All Matt Plus Catrice

010 Light Beige

  

cena/pojemność: 27zł/30ml


Opis producenta:

Naturalne odcienie: nowy podkład All Matt Plus - Shine Control Make Up działa jak druga skóra. Niechciany połysk jest pod kontrolą, cera jest zmatowiona, a skóra odpowiednio nawilżona. Jednocześnie podkład z formułą beztłuszczową zapewnia długotrwały makijaż, który tuszuje drobne niedoskonałości skóry. Odbijające światło pigmenty zapewniają jedwabiście matowe wykończenie i idealnie świeży wygląd. Testowany dermatologicznie. Dostępny w czterech odcieniach.
   

Moja opinia:

    Zacznę od tego, że po raz pierwszy skorzystałam z możliwości doboru koloru przez 'profesjonalistkę'. Miałam już kilka dobrych podkładów i co z tego, skoro zazwyczaj kolor nie ten? Tym razem nie bawiłam się sama, pani wzięła 2 najjaśniejsze odcienie i szybko stwierdziłam że 010 jest najodpowiedniejszy.  
     Wypróbowałam go dopiero 2-3tyg później i rzeczywiście kolor idealny dla mnie. 

   Podkład znajduje się w eleganckim szklanym opakowaniu z pompką, z którą nie ma żadnych problemów. Nadkładam go w zależności od dnia- palcami lub pędzlem. Nie spływa, nie tworzy smug i ładnie stapia się ze skórą. Nie ciemnieje w ciągu dnia(jeżeli używamy odpowiedniego kremu, przy moich ostatnich dwóch niestety od razu ciemniał) . Utrzymuje się przez kilka godzin, a w połączeniu z korektorem zakrywa niedoskonałości i nie tworzy przy tym efektu maski.
   Sam efekt matowienia jest zależny od stanu skóry i produktów, które wcześniej zostały na nią nałożone. Przy jednym kremie skóra przez kilka godzin była matowa, przy innym świeciła się już 15min po nałożeniu podkładu.
   

    Podkład jest bardzo wydajny. Używam go chyba od listopada i pozostała mi jeszcze co najmniej 1/3.
Jestem bardzo zadowolona z podkładu i uważam, że jest świetny dla cery tłustej. W tej chwili mam krem, który niestety nie chce łączyć się z podkładem i powoduje, że ciemniejsze on tuż po nałożeniu, więc mam 'mały' problem. Na szczęście jest to wersja mini i niedługo się kończy. Mam nadzieję, że kolejny nabytek będzie spisywał się tak dobrze, jak poprzednie i podkład znowu będzie spełniał swoje zadanie w 100%


Znacie? Jakie podkłady polecacie do cery tłustej?
U mnie w kolejce jeszcze czeka kilka, ale mam zamiar w przyszłości nabyć sławny Revlon.:)

Cium, Gabi K

19 komentarzy:

  1. Widzę coraz częściej na blogach ten podkład i chyba w końcu wypróbuję.
    Co polecam? No właśnie Revlon ColorStay, który jest moim absolutnym ulubieńcem i ideałem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o Revlonie już chyba wszyscy mówią :)

      Usuń
  2. szczerze to bardzo ciemnieje... mam skórę dośc jasną i na mojej buzi po ok 30 minutach jest o 2-3 tony za ciemny :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może to wina kosmetyków, których używasz wcześniej? ja tak miałam z 2 kremami, teraz mam inny i jest ok.

      Usuń
    2. właśnie nie jest to wina kremów, bo żaden inny podkład mi nie ciemnieje :P tylko ten :/
      A kremy już zmieniłam io mam chyba 4 i niestety...nadal ciemnieje. Nawet jak nie nałoże żadnego kremu

      Usuń
  3. jesli jest on przeznaczony do cery tłustej to może kiedyś skuszę się na niego

    OdpowiedzUsuń
  4. Być może go wypróbuję choć ostatnio stawiam na kremy bb. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jakoś nigdy sie nie zastanawiałam nad jego kupnem

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam cerę tłustą i boję się kupować takich rzeczy. Dlatego nie mam ani jednego podkładu w domu :) :P
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo bym go chciała zobaczyć na buźce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Revlon uwielbiam, ale dla mnie na co dzień za ciężki.. chętnie rozejrzę się za tym :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurczę fajny kolor :-) Spróbuję go jak skończę moje kremy bb. Oby na mojej tłustej cerze również się sprawdził :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno będzie cięższy od BB i mocniej kryjący, więc bliżej lata raczej nie polecam.

      Usuń
  10. ja używam Paese a wcześniej używałam podkład marki Revlon i jestem z nich strasznie zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzisiaj kupiłam i od jutra ruszam z testem ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)