środa, 26 marca 2014

8 marca spotkanie bloggerek- relacja

Co prawda spotkanie odbyło się już dawno temu, ale ze względu na brak zdjęć, nie miałam możliwości publikacji posta.

Zacznijmy od tego, że pogoda nie zachęcała do wyjścia, chłodno pochmurno brrr...
Spotkałyśmy się w większości na rynku w Rzeszowie i stamtąd grupką udałyśmy się do Sphinxa, gdzie miałyśmy czas na pogaduchy. Dziewczyny zachwycały się też deserami, które kelner donosił co chwilę.

Nie obeszło się też bez odwiedzin pani Uli z firmy Glazel, którą znałam z wcześniejszych spotkań. Żałuję, że wpadła jedynie na moment, bo uwielbiam jej pozytywną energię. Mimo to i tak udało jej się sprawić nam radość firmowymi prezentami.




 
Nasza organizatorka(zdj wyżej) postarała się również, aby żadna z nas nie wyszła ze spotkania z pustymi rękami. Otrzymałyśmy upominki od sponsorów:
 

Dziękuję Klaudii, za zorganizowanie spotkania i możliwość poznania nowych twarzy :)
Podziękowania kieruję również do sponsorów:
1. Biżuteria od Kiara.pl- www.kiara.pl
2. Preparaty od Bio Garden- http://www.biogarden.pl/
3. Zniżki na biustonosze i woreczki od Vanila Body Shop- http://vanillabodyshop.pl/ oraz sklep z bielizną Dalia- http://www.dalia.pl/
4. kosmetyki od Glazel- http://www.glazel.pl/


Na tym spotkaniu przeżyłam również wielki szok, kiedy dowiedziałam się, że siedząca naprzeciwko Diana mieszka tak blisko mnie :))

13 komentarzy:

  1. Widać ,spotkanie bardzo udane...super

    OdpowiedzUsuń
  2. widać, że bardzo sympatyczne to spotkanie ;)
    zazdroszczę bardzo :)
    chętnie poznałabym jakieś bloggerki na żywo :D

    OdpowiedzUsuń
  3. to na pewno było przemiłe spotkanie, fajna relacja, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam spotkania blogerek i z przyjemnością sama bym jakieś zorganizowała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znajome mi miejsce :P
    Widać ze spotkanie udane ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne spotkanie, widać po twarzach że dobrze się bawiłyście :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mmm jakie deserki. :D Widać, że spotkanie udane, wszystkie dziewczyny uśmiechnięte. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. chodziło mi raczej o rynek, ale tak jestem z okolic rzeszowa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajnie, że spotkanie się udało. Oby więcej takich :-D

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie grupowe spotkania są The Best ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super :) mam nadzieje ze kiedyś będę mila okazję być na takim spotkaniu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)