sobota, 1 lutego 2014

Planeta Organica - turecka odżywka do włosów wzmacniająca

  Kolejny zastój na blogu spowodowany brakiem czasu(?), wyjazdem, lenistwem itd. Nie mogę uwierzyć, że te 2 tyg. tak szybko minęły i trzeba wracać:) Na zakończenie ferii sympatyczny studniówkowy akcent :) Właściwie już powinnam się powoli zbierać, nie wiem, czemu tego nie robię.

Chciałam się z Wami podzielić opinią na temat tureckiej odżywki, którą kupiłam już jakiś czas temu. Otworzyłam i myślałam, że zabiorę do siebie. Niestety już na początku wyszły jej mankamenty- brak blokady pompki. Czy mimo to sprawdziła się?


Planeta Organica -  turecka odżywka do włosów wzmacniająca

 

cena/pojemność: 17zł /280ml

Opis producenta:


Moja opinia:



   Estetycznie plastikowe opakowanie z pompką i bardzo elegancką etykietą, a w nim beżowa nieco rzadka odżywka. Zacznijmy może od nieszczęsnej pompki. Jak już wspomniałam, nie posiada blokady. Myślałam, że mimo to jakoś uda mi się ją przetransportować. Niestety nie da się. Przy pierwszym użyciu miałam do niej ogromny wstręt spowodowany zapachem. Pierwsze skojarzenie- mocny cynamon. Z czasem przyzwyczaiłam się do niego i przestał być wyczuwalny. Kolejny minus to konsystencja, która utrudnia nałożenie- nie trzyma się, trudno ją rozprowadzić, a przy większej ilości 'spada' z mokrych włosów.

   Ze względu na fakt, że używam jej w domu niewiele mogła zdziałać, jednak teraz przy częstszym użytkowaniu mogę co nieco o niej powiedzieć. Po pierwsze ułatwia rozczesywanie- chociaż są lepsze. Iiii.... to chyba tyle na plus. Ma hamować wypadanie- próbowałam nałożyć na skalp- ogromnie przetłuszcza włosy, więc przestałam. Producent obiecuje wzmocnienie i porost włosów. Yhym... ciekawe, że też niczego podobnego nie zauważyłam. Ich stan nie zmienił się wcale.
  

Duży plus za brak parabenów i skład.
Czytałam opinie o produktach tej firmy i większość jest pozytywna, dlatego nie zrażam się i może dam jej kolejną szansę. Odżywka sama w sobie szału nie robi, a szkoda.

Pozdrawiam, Gabi K

15 komentarzy:

  1. uuuu no to taka trochę do 'D' .. ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałam kupić tą odżywkę, ale nie wiem jak to się stało, że ostatecznie kupiłam szampon :D Szampon jest dobry, więc może kiedyś w końcu kupię odżywkę :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że nic nie zrobiła z włosami. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale przynajmniej sprawdziłam 'z czym to się je' :)

      Usuń
  4. Na efekty niestety z włosami trzeba długo czekać :)

    I-am-Journalist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda, że szału nie ma.. ja lubię jak odżywka nadaje moim włosom takiego "poślizgu"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tak samo, ale ostatnio zauwazyłam, że po szczotce TT tak jest:P

      Usuń
  6. może trzeba jej dać więcej czasu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. No proszę, a niby z Planety mają takie cudne kosmetyki. Ja tak samo nacięłam się na Agafii.

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny produkt ;)

    obserwuję i liczę na to samo
    http://xiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)