sobota, 15 lutego 2014

Nail Tek- odżywka do paznokci normalnych

Uwielbiam dzisiejszą pogodę, wręcz ją kocham. Oby jutro tak było to pośmigam wreszcie na rolkach :) Ostatnie dni wgl były bardzo fajniutkie, zebrałam kilka pochwał i jestem z siebie dumna. I najważniejsze, czuję się coraz pewniej w salonie :) 

Chciałam Wam napisać kilka słów o odżywce, której używam od grudnia. Wygrałam ją w jednym z rozdań i od razu mi się spodobała.


Nail Tek- odżywka do paznokci normalnych
 
     

cena/pojemność: ok 30zł/ 15ml


    
Opis producenta:

Odżywka Maintenance Plus I jest przeznaczona do długoterminowej pielęgnacji paznokci zdrowych, normalnych. Umożliwia zachowanie dobrego stanu, wytrzymałości i sprężystości płytki paznokciowej. Regularnie stosowana poprawia naturalną kolorystykę paznokci oraz nadaje im zdrowy wygląd.

   

Moja opinia:

   Odżywkę dostałam akurat wtedy, kiedy skończyła mi się Delia. Nie mam wielkiego problemu z paznokciami, nie rozdwajają się, nie łamią itd. (są momenty, kiedy zahaczę gdzieś i niestety pozbędę się części). Myślę, że jest to zasługa głównie stosowania odżywek. Nie jestem wielką maniaczką, ale od czasu do czasu stosuję te 5 dniowe kuracje, żeby wzmocnić paznokcie.

    Ale od początku. Mamy przed sobą kartonik, a wnim przezroczystą buteleczkę z lakierem i ulotkę. Sama ulotka sprawia wrażenie, że nie jest to zwykła odżywka, którą dostaniemy w pierwszej lepszej drogerii. Znajdziemy w niej dużo informacji na temat całej serii Nail Tek. Standardowa buteleczka z pędzelkiem na tyle szerokim, że wystarczą 2 pociągnięcia, aby pomalować całą płytkę.
   Schnie szybko ok minuty. Nakładałam tak, jak zalecał producent. Nie jest to nic nowego- codziennie dokładamy nową warstwę, po kilku dniach zmywamy i powtarzamy czynność. Zauważyłam, że odżywka po 5-6 nałożeniach nie odpryskuje, ale bliżej skórek odchodzi cienką błonką. 
   
   
   
    Po 3 miesiącach stosowania jestem w stanie powiedzieć, że przebiła Delię. Po pierwsze paznokcie rosną dużo szybciej, nie rozdwajają się, są mocne i zdrowe. Jest to co prawda odżywka do paznokci normalnych, więc nie ma ona szczególnego działania, ale zdecydowanie paznokcie są w dużo lepszej formie.
   Czasami stosowałam ją jako bazę pod akier albo top coat- też się nieźle sprawdza.

A na zdj paznokcie po 2-3 tyg stosowania (wcześniej obcięte na bardzo krótko)


   


    

I jak Wam się podoba efekt?
Używałyście?

14 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. teraz już bidulki znowu króciutkie:(

      Usuń
  2. pogoda jest genialna ;)
    z przyjemnością ją wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja pochwaliłam pogodę, dzisiaj chciałam jechać na rolki a tu zimno, wieje i nigdzie słońca nie widać;/

      Usuń
  3. Ale masz ładny kształt paznokci:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszyscy mi to mówią :P zasługa genów mamusi<3

      Usuń
  4. Ja jestem wierna eveline. :)
    Piękne paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. używałam, ale ta zdecydowanie szybciej działa :)

      Usuń
  5. piękne paznokcie! moje są ostatnio we fatalnym stanie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może spórbuj ratować odżywkami, albo olejkiem rycynowym?

      Usuń
  6. Masz bardzo ładne paznokcie. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale masz ładne paznokcie !!! Chyba muszę koniecznie kupić tą odżywkę , moje są w fatalnym stanie :-D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki ładny kształt paznokci :)
    A o tej odżywce czytałam duuużo dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. efekt świetny - nie używałam, bo wolę regenerum :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)