piątek, 17 stycznia 2014

Zmiany, zmiany, zmiany:)

Jak już niektóre z Was pewnie zauważyły mój blog nieco odżył. Mowa tu o całkowitej zmianie szablonu. Już od jakiegoś czasu było to w planach, ale zawsze coś stało na drodze. W końcu jednak się zdecydowałam. Wszystko przez zmianę na blogu Justyny. Po tym, jak zobaczyłam nową odsłonę jej bloga nareszcie postawiłam kropkę nad 'i'. Od razu napisałam do Natalii i poprosiłam o pomoc. :)
   Nie powiem, żebym była łatwą klientką. Miałam ogólną wizję, ale nie wiedziałam, jak to konkretnie ma wyglądać. Na szczęście Natalia jest na tyle wyrozumiałą i cierpliwą osobą, że pomogła mi to ogarnąć:) Nie wiem, ile czasu spędziła na szukaniu grafiki-podejrzewam, że dużo- ale znalazła taką, która mi się spodobała.

Mam nadzieję, że odnajdziecie się tutaj:)
Natalia, jeszcze raz dziękuję:***

34 komentarze:

  1. O jejciu, super zmiana! Teraz jest tak bardziej przejrzyście- bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie tu masz!! Nagłówek ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że Ci się podoba. O to chodziło :) Teraz będziesz czerpać z blogowania jeszcze więcej przyjemności, bo faktycznie zrobiło się tu bardziej przejrzyście :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po raz enty dziękuję:** Wykonałaś kawał dobrej roboty. wreszcie ten blog ma ręce i nogi, aż chce mi się pisać:)

      Usuń
  4. Ślicznie i energetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super ten nowy wygląd :D
    teraz dużo lepiej do Ciebie pasuje :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, ale ja bym zdelikatniła ten jaskrawy zielony :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znasz się :D Ma dawać po oczach i wyróżniać się wśród tych wszystkich bladych blogów :P :*

      Usuń
    2. Mi się podoba! Może mam za słaby kontrast ustawiony na monitorze?:D

      Usuń
    3. U mnie też aż tak to nie razi :) Owszem - mdły nie jest, ale nie wiadomo jak rażący też nie :)

      Usuń
    4. bognyprogram masz rację:) U mnie na laptopie jest to pastelowa zieleń, a na stacjonarnym kontrast inaczej ustawiony i taka oczojebka:) Ale podoba mi się i jedno i drugie:)

      Usuń
  7. Ale pięknie się teraz zrobiło :D

    OdpowiedzUsuń
  8. jest cudownie - ale to już Ci mówiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Minimalizm <3 Gabi, przecudownie :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda rewelacyjnie !! :D Proszę mi szybko dać namiar na tą czarodziejkę ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://po-prostu-piekno.blogspot.com/ proszę bardzo:)

      Usuń
  11. podoba mi się - jest czytelnie i przejrzyście :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też bym tak chciała :D tylko nie ma mi kto poczynić takich rewolucji ja za słaba jestem w te klocki :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Zmiana zawze wychodzi na lepsze ;) Teraz wygląda pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie, Natalia się postarała i wyczarowała nowy image bloga. Rewelacja...

    OdpowiedzUsuń
  15. Miło, że mój blog był natchnieniem :D A Natalia odwaliła kawał dobrej roboty!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)