sobota, 18 stycznia 2014

Wyniki!



Tak, wiem. Wszystko przeciągnęło się w czasie. Moja wina, przyznaję się. :)
Wyniki miały się pojawić w czwartek, ale w domu zawsze jest coś innego do zrobienia, a wczoraj byłam na pomagać na sali i po noszeniu całej zastawy, obieraniu buraczków, wiązaniu paczek i całym zamieszaniu nic mi się już nie chciało:)

 
Nie przedłużając... nagroda wędruje do ....



 

Już piszę do Ciebie maila. Na dane czekam 3 dni, po tym czasie wylosuję kolejną osobę.
Tym, którym się nie udało już teraz zapraszam na kolejne rozdanie, które z pewnością się pojawi.


Uciekam robić kolejne porcje konfetti :)


25 komentarzy:

  1. Adzie dopisuje szczęście !! Gratuluję kochana ! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. TAK BLISKO, TAK BLISKO JAK JA :D hahahhha :(
    ale gratuluje ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O rany, wiesz, ze mialam juz dwa razy taka sytuacje? :D Wiem co czujesz :P

      Usuń
    2. może następnym razem się uda:)

      Usuń
  3. Nie wiem czy widziałaś, że Ci maila wysłałam o woskach :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)