niedziela, 12 stycznia 2014

Tutti Frutti- masło do ciała jeżyna i malina

    Tutti Frutti- masło do ciała jeżyna i malina

 
Cena: 13zł
Pojemność: 275ml



Opis producenta:
Gęste masło do ciała o wyjątkowych właściwościach pielęgnacyjnych oraz rześkim zapachu jeżyny i słodyczą aksamitnej maliny. Dzięki zawartości masła Karite głęboko nawilża, odżywia i ujędrnia, sprawiając że skóra staje się zachwycająco miękka, delikatna i jedwabiście gładka. 


Moja opinia:

   Masełko dostałam na Mikołaja i miało poczekać, ale zapach kusił i musiałam otworzyć:)
W kolorowym opakowaniu wewnątrz zabezpieczonym sreberkiem znajduje się bardzo zbita błękitna masa. 
W dotyku dość ciężka, jednak rozsmarowuje się dobrze szybko się wchłania.
   Do zalet warto zaliczyć mocno owocowy zapach, który w porównaniu z innymi masłami utrzymuje się dłużej. Nawilżanie również jest na plus. Oprócz tego masełko jest wydajne. Nie używam go co prawda codziennie, jednak widzę, że jeszcze na chwilę będę go miała.


    Wracam do dalszego obijania się:)
Gabi;*

24 komentarze:

  1. Kocham wszystkie masełka do ciąła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie wszystkie, ale większość:)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. mi się właśnie peeling kończy, więc może się skuszę:)

      Usuń
  3. Właśnie je wykończyłam :) Ma cudowny zapach i już poluje na kolejne opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nawet nie chcę myśleć o tym, że się skończy. Mam w zapasach jeszcze kilka mazideł, ale już wiem, że żadne z nich nie będzie tak pięknie pachnieć.

      Usuń
  4. Ja muszę codziennie użyć jakiegokolwiek balsamu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja teraz staram się systematycznie używać balsamów, ale czasami lenistwo bierze górę:)

      Usuń
  5. fajny kolor,konsystencja też na plus.musze kiedys wyprobowac

    OdpowiedzUsuń
  6. z tej serii miałam rambutan i liczi (chyba tak to się nazywało :D) I cud miód i malina - najlepsze masło ever :D I na to sie z chęcią skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ja będę musiała teraz Twoją wersję wypróbować:)

      Usuń
  7. Ma śliczny kolor, uwielbiam masła do ciała więc tego pewnie też prędzej czy później kupię. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię tutti frutti, o tym zapachu miałam bodajże peeling:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też się skuszę, bo już któraś osoba o nim wspomina:)

      Usuń
  9. miałam peeling o tym zapachu- cudowny <3

    OdpowiedzUsuń
  10. jeeeeju to musi mega cudnie pachnąć <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Produkty Tutti-Frutti wspaniale pachną! Uwielbiam wersję z brzoskwinią. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)