poniedziałek, 20 stycznia 2014

Sylveco rumiankowy żel do twarzy



Sylveco rumiankowy  żel do twarzy


 


cena/pojemność: 16zł/150ml

 Opis producenta:


Rumianek lekarski już w starożytności był znany ze swoich właściwości przeciwzaplanych, antybakteryjnych i anty-alergicznych. Za jego łagodzące działanie odpowiadają azuleny - związki, nadające olejkowi rumiankowemu intensywny niebieskozielony kolor. Dzisiaj wykorzystujemy ten składnik w pielęgnacji skóry trądzikowej, zanieczyszczonej i podrażnionej.
Hypoalergiczny, głęboko oczyszczający żel do mycia twarzy z kwasem salicylowym (2%) o aktywnym działaniu antybakteryjnym. Zawiera bardzo łagodny, ale jednocześnie skuteczny środek myjący, który nie podrażnia nawet najbardziej wrażliwej skóry. Usuwa zanieczyszczenia i nadmiar sebum, odblokowuje pory i reguluje procesy odnowy komórek naskórka. Żel został wzbogacony olejkiem z rumianku lekarskiego, który posiada właściwości przeciwzapalne, gojące i łagodzące. Systematyczne stosowanie pozwala zachować gładką, miękką, zdrową skórę.
Do codziennej pielęgnacji cery zanieczyszczonej, z rozszerzonymi porami, trądzikowej.



Moja opinia:

   Żel znajduje się w plastikowej, wygodnej buteleczce z pompką, która umożliwia obserwację stanu zużycia oraz posiada opcję 'blokady', co przydaje się przy transporcie. Konsystencja jest przyjemna, żółtawa, jednak bardzo słabo pieniąca się. Chciałabym również zaznaczyć, że żel posiada bardzo intensywny zapach, co mi osobiście bardzo przeszkadza, a nie należę do osób o bardzo wrażliwym nosie. 
   Używam go od ok 2 miesięcy i zużyłam połowę opakowania. Stosuję go zwykle rano. Skóra jest po nim oczyszczona i świeża. Nie wysusza skóry i nie podrażnia(uwaga! rumianek należy do składników uczulających, więc alergikom odradzam).


   Nie zauważyłam specjalnych zmian w stanie skóry. Nie należy on jednak do najprzyjemniejszych ze względu na zapach i słabe pienienie się, więc raczej po niego nie sięgnę po raz kolejny.

Jakie żele polecacie? Co się u Was sprawdza?:)

Gabi K

19 komentarzy:

  1. Szkoda, że nie spełnił Twoich oczekiwań...

    OdpowiedzUsuń
  2. Rumiankowy mi bardzo podpasował i jeszcze kupię tymiankowy,żeby porównać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że się nie spisał. Ja jeszcze nie znalazłam idealnego żelu do twarzy. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam go i nie przepadam za nim chodz nie mówię ,że nie jest dobry

    OdpowiedzUsuń
  5. oj ja nie za bardzo lubie takie zapachy :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam cudny żel z avene, ale niestety jest straaasznie drogi. :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja właśnie jeśli chodzi o żele do twarzy nie muszę mieć mega piany , więc może się i skuszę;)

    OdpowiedzUsuń
  8. rumianek cenie za jego dzialanie,za zapachem nie przepadam,wiec opcja nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Na pewno nie sięgnę po niego :(

    OdpowiedzUsuń
  10. ja używam stale żel z Pharmaceris :)

    OdpowiedzUsuń
  11. daj go do jakiegoś rozdania ;p
    może tobie nie służy, a komuś innemu będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja używam obecnie żelu Mythos - moja skóra bardzo go lubi :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Produkty Sylveco mnie interesują, muszę za nimi się rozejrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie słyszałam o nim nigdy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawe czy poradziłby sobie z moim czołem.. pewnie nie, tak jak inne produkty..

    Zapraszam na rozdanie, KLIK ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)