poniedziałek, 13 stycznia 2014

Spotkanie blogerek w Sanoku 11.01.14r

    W sobotę miałam okazję uczestniczyć w spotkaniu blogerek, które zorganizowała Magda. Odbyło się ono w restauracji 'Stary Kredens'' w Sanoku, gdzie wcześniej swoje kuchenne rewolucje przeprowadziła pani Magda Gessler. Było mi bardzo miło, że mogłam w końcu zobaczyć to miejsce, zwłaszcza że przez 3 lata LO jakoś nigdy nie miałam okazji tam zajrzeć.
 
 

   Klimatu tego miejsca nie da się opisać- tam po prostu trzeba być. Jedyne, co mogę powiedzieć to to, że jest bardzo przytulnie. Do tego pyszne jedzonko, które miałyśmy okazję skosztować- sałatka Cezar w olbrzymiej porcji. Smakowała wszystkim.
  

   Po napełnieniu brzuszków mogłyśmy pogadać na kosmetyczne i nie tylko tematy. Były to 'obrady okrągłego stołu', co znacznie ułatwiło nam kontakt, bo widziałyśmy się wszystkie. Co prawda nie było nas wiele, bo aż 9, ale dzięki temu z każdą mogłyśmy zamienić kilka słów. 
   Magda stanęła na wysokości zadania i obdarowała nad paczkami od producentów.
 
ja mam kotka, a ja jaszczurkę... itd 
  

  
   Odwiedziła nas również pani Ula(firma Glazel), którą miałam już przyjemność poznać w lipcu. Powtórzę się być może, ale jest to kobieta tak pełna energii i zafascynowana tym, co robi, że swoim optymizmem zaraża wszystkim. Podziwiam ją, sama chciałabym mieć w sobie to coś, co sprawia, że na jej widok na twarzy pojawia się uśmiech:)
   Dzięki niej mogłyśmy podziwiać cudeńka Glazel i wypaćkać się wszystkim, czym się da:)

  
   Po raz pierwszy miałam też możliwość zabawy z face chartami, co nie ukrywam było wyzwaniem, bo nijak nie mogłam pojąć, jak moje paluchy mają malować po papierze i to coś, konkretnego. Zadanie było o tyle trudne, że nie mógł być to zwykły makijaż make up no make up, czy wizytowy, ale coś karnawałowego. 
  Moją nieudolną próbę możecie podziwiać niżej.

 A tu zbiór wszystkich prac.


Cieszę się, że mogłam spotkać się z dziewczynami, które już znam i poznać nowe twarze, które z pewnością na długo zapamiętam:)Jeszcze raz dziękuję Magdzie za świetną zabawę i profesjonalną organizację:*

Lista uczestniczek:

Magda- organizatorka http://lavenderdrem.blogspot.com/
Pati   http://www.pati-bloguje.pl/ 
Sylwia    http://kolorowa-kraina-sylwii.blogspot.com/
Mariola http://zmalowanalala.blogspot.com
Joanna   http://bambusowy-raj.blogspot.com/
Marzena  http://zakreconyswiatwery.blogspot.com/
Beata http://kosmetykitomagia.blogspot.com/
Anna    http://maxivsminimalizm.blogspot.com/
  i ja:)

Niedługo post o tym, co przywiozłam z sobą:)

17 komentarzy:

  1. fajna relacja-cieszę się,że mogłam Cię poznać-do następnego:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę, że mogłam Cię poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja żałuję, że nie mogłam tam być :(

    OdpowiedzUsuń
  4. super widac dziewczyny ,że spotkanie udane buziaczki dla Was

    OdpowiedzUsuń
  5. genialne spotkanie, miło było mi Cię poznać:)

    OdpowiedzUsuń
  6. kurcze teraz mam ochote na jakąś sałatke :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakaś taka znajoma nazwa tej restauracji mi się wydawała. ;D
    Sama też miałabym problem stworzyć taki makijaż. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. widziałam na jakimś blogu, ale dobre 2 miesiące temu też podobne malowidła na kartkach :D
    poza tym super, że spotkanie się udało :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Widać, że spotkanie się udało :) Zawsze bardzo zazdroszczę takich spotkań :)
    Piękne miejsce, wnętrze takie przytulne, idealne na spotkanie blogerek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gabi świetna fotorelacja:)
    Dziewczyny zazdroszczę Wam tego spotkania, poznać się na żywo, wymienić doświadczenia to wspaniała sprawa.
    Restauracja bardzo piękna, przyjemne wnętrze, świetne jedzenie i przemiła obsługa.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cieszę się, że spotkanie się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe prace, widać że spotkanie się udało. :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Co ja patrze, co ja patrze :D Jak tuuu pięknieee ;D :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj musiało być cudownie ;**

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie! Chętnie poszłabym na takie spotkanie, ale nic mi nie wiadomo o takim gdzieś u mnie w pobliżu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)