środa, 8 stycznia 2014

Epiclear serum przeciwtrądzikowe

    Tytułem wstępu- wielkie yeeaaah:)) Od godziny 9.30 jestem pewna, że mam zaliczony semestr, co do tego czasu nie było do końca jasne za sprawą kosmetologii, która mogła mnie bardzo zniszczyć:) To były najbardziej stresujące 3h od  czasu matury:) 
Wreszcie mam czas na nicnierobienie :))

Dzisiaj kilka słów o specyfiku, który dostałam na lipcowym spotkaniu bloggerek. Długo stał w szafie zanim go pierwszy raz użyłam.

Epiclear serum przeciwtrądzikowe 



Cena: 35.90
Pojemność: 125ml

Opis producenta:

pełen opis znajdziecie >>tu<<

Moja opinia:

   Serum używam codziennie jako tonika rano i wieczorem po umyciu twarzy. Początkowo miałam z nim pewne problemy, poniewać jak widać otwór jest spory i nie potrafiłam go umiejętnie wylewać na wacik. Z czasem się przyzwyczaiłam. 
   Samo serum ma płynną bezbarwną konsystencję i delikatny przyjemny zapach-nie potrafię określić, co to konkretnie jest.
Zapobiega i Leczy Stany Trądzikowe, Zmniejsza Wydzielanie Sebum, Łagodzi Stany Zapalne Skóry. Tonik na bazie wody, 100% wolne od tłuszczu. Stworzone do cery tłustej, mieszanej, podatnej na trądzik, wypryski - See more at: http://www.forever-young.pl/125ml-epiclear-tonik-serum-przeciwtrdzikowe-i-lecznicze-213-p.asp#sthash.HAl65ttq.dpuf
Zapobiega i Leczy Stany Trądzikowe, Zmniejsza Wydzielanie Sebum, Łagodzi Stany Zapalne Skóry. Tonik na bazie wody, 100% wolne od tłuszczu. Stworzone do cery tłustej, mieszanej, podatnej na trądzik, wypryski - See more at: http://www.forever-young.pl/125ml-epiclear-tonik-serum-przeciwtrdzikowe-i-lecznicze-213-p.asp#sthash.HAl65ttq.dpuf
 
   
   Po nałożeniu na skórę stosunkowo szybko się wchłania i co najważniejsze nie pozostawia tłustej warstwy, więc po chwili można już aplikować krem. Nie powoduje podrażnień, zaczerwienienia, ani pieczenia.
Używam go już długo, bo pewnie od końca września(nie pamiętam dokładnie) i została mi jeszcze prawie 1/3 buteleczki, więc jest mega wydajny.
   Czy po tych kilku miesiącach coś się zmieniło? Przyznam szczerze- nie wiem. Od jakiegoś czasu nie mam już tak wielkiego problemu z trądzikiem(odpukać). Jeśli chodzi o zmniejszenie wydzielania sebum to tu bym się nie zgodziła- może minimalnie- efektu wow nie zauważyłam.

  
   Uważam, że serum bardzo dobrze sprawdza się jako tonik, jednak nie jest ono niezbędne. Patrząc na cenę sama pewnie bym się nie skusiła, jednak jeśli będziecie miały okazję, możecie wypróbować:)

Miałyście styczność z tą firmą?:)

15 komentarzy:

  1. nie znam produktów tej marki ;)
    fajnie poczytać o czymś nowym ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również nie znam tej firmy. Ale problemów z trądzikiem też nie mam więc nie sięgne po to serum. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam styczności z tą firmą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. chyba troszkę szkoda kasy na coś, co nie działa jakoś wyjątkowo 'magicznie' :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. racja, ale ja je dostałam więc chętnie testuję:)

      Usuń
  5. Na szczęście nie mam problemów z cerą, a dokładnie trądzikiem, więc nie wypróbuję tego produktu. :( Jak dla mnie jest stosunkowo za drogi, używałam kiedyś innego serum w świetnej cenie.
    W organizowanym spotkaniu w Sanoku niestety również nie wezmę udziału nad czym bardzo ubolewam:( Skontaktowałam się z organizatorką imprezy - Madzią, która bardzo dokładnie mi wszystko wytłumaczyła. Po pierwsze lista jest już zamknięta, a po drugie jest to impreza dla blogerek kosmetycznych. Szkoda:( Moim marzeniem jest kiedyś pójść na takie spotkanie, wymienić doświadczenia, poznać się na żywo. Świetna sprawa.
    Wystarczy mi życzyć udanego spotkania i świetnego humoru :)
    Pozdrawiam i dziękuję za komentarz u mnie na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że Cię nie było. Spotkanie wyszło świetnie. W lipcu byłam na 'politematycznym' spotkaniu, były też modowe bloggerki i też miło wspominam. Może kiedyś uda się kolejne takie zrobić i będziemy miały okazję się poznać:) Ja niestety jestem kiepską organizatorką, więc nie podejmę się tego zadania, ale zawsze można spotkać się nieoficjalnie:)

      Usuń
  6. Gaabi nie pamiętam zasad czy rzeczy które spełniłam żeby mieć pkty w rozdaniu.. w każdym razie zmieniłam dziś nazwę bloga na colour-your-own-life więc jeżeli możesz, to uwzględnij too ;p (baner został i wszystkie polubienia też)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję zdania semestru! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, teraz trzymaj kciuki za kolejne 3:P

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)