środa, 1 stycznia 2014

Denko VI październik-grudzień

    Na początek - szczęśliwego Nowego Roku!!!

Na wielu blogach widziałam podsumowanie roku '13 i kosmetycznych ulubieńców. U mnie tego typu posty nie pojawiły się i raczej się nie pojawią :) Mimo to zapraszam na spóźnione denko z ostatnich miesięcy zeszłego roku. 




Włosy:

1.Pilomax maska do włosów farbowanych jasnych- całkiem przyjemna maska, włosy się dobrze po niej rozczesywały. Może kiedyś ją kupię.
2, 3 Placenta Mil mil szampon i ampułki do włosów- >>recenzja<< niestety u mnie nie sprawdziły się kompletnie, więc do nich nie wrócę.

Ciało:

1. Neutrogena krem do rąk z maliną nordycką- całkiem przyjemny krem, ale szału nie ma
2. Venita balsam brązujący- >>recenzja<< - odsyłam do recenzji
3. Eveline luksusowy krem ->>recenzja<<
4. Adidas antyperspirant - ulubiony na pewno kupię ponownie
5. Guam zabiegi wyszczuplające- miałam o nim pisać osobny post, ale nie ma wielkiej potrzeby. Śmierdziadło okropne, po 2 zabiegach stwierdzam wielkie nic, choć mam nadzieję, że pełna seria przynosi jakiekolwiek efekty.
 
Twarz:
1. Biały Jeleń hipoalergiczny żel do mycia twarzy- najlepszy żel, jaki do tej pory miałam i z pewnością do niego wrócę
2. BU owocowy peeling gruboziarnisty- >>recenzja<<
3. Biocosmetics -glinka zielona- całkiem niezła, ale ze względu na dostępność poszukam innej
3,4 Tołpa krem matujący krem na dzien i regenerujący na noc- mimo wielu pochlebnych opinii mi nie przypadły do gustu, zostawiały tłusty film.
5. Ziaja żel pod oczy ze świetlikiem- bardzo fajny żel, wrócę do niego
6. Sylveco pomadka rokitnikowa- >>recenzja<<
7. avon korektor- przez długi czas był No.1, ale znalazłam lepsze korektory
8. Tisane pomadka do ust- >>recenzja<<
9. Oriflame krem uniwersalny- lubiłam go bardzo długo, a później przestał mi służyć
10. Benzacne- wysusza i dobrze radzi sobie z niespodziankami, kupię ponownie

Pozostałe:
Cerutin, Biofer, Novophane, płyn Solo care aqua i soczewki Air Optix Aqua, pasta colgate, odżywka do paznokci Delia, płatki kosmetyczne Carea, próbki syropu, Natur Sept, Floslek, Pharmaceris, Carmex, Oeparol

A po wyrzuceniu opakowań znalazłam jeszcze kilka sztuk:
1. Loxon 2%- nie pomógł mi w ogóle
2. Rimmel Wake me up podkład- bardzo fajny i chętnie do niego wróce
3. Eyeliner Virtual- użyłam kilka razy i wysechł
4. próbkki mleczka do ciała Ziaja- śliczne pachną, nawilżają, ale bardzo długo się wchłania
5. maseczka do twarzy z zieloną glinką Dermika- przyjemna, kupię ponownie


To by było na tyle. Przyszłe denka mam zamiar robić w nieco innej formie.
Idę się pakować i realizować część Noworocznych postanowień:))

17 komentarzy:

  1. Miałam nawet 3 kosmetyki z Twojego denka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pilomax jest numerem jeden. Pozdrawiam i życzę Szczęśliwego Nowego ROKU.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo tego nazbierałaś. Niestety większości kosmetyków nie znam. Wszystkiego naj w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogromne to Twoje denko. Ja nijak nie mogę się teraz zmusić do zrobienia postów tego typu. Wyrzucam zanim zrobię zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może takie noworoczne postanowienie?:) przynieść duże pudło i starać się tam wrzucać:)

      Usuń
  5. Spore denko. Nawet używałam kilka kosmetyków, które pokazałaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam benzance tylko z Twojego sporego zresztą denka i lubię :) Choć wolę tą mniej mocną bo teraz jak kupiłam tą to stwierdzam ze ta jest zbyt mocna (masło maślane :D).
    Zainteresował mnie podkład Rimmela - chętnie bym o nim poczytała coś więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ten adidas pachnie świetnie! :) i naprawdę fajnie chroni:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jedyną rzeczą którą miałam z Twojego denka to antyperspirant z Adidasaa ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sporo produktów:) kilka z nich znam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajneee denko!
    a miałam z tego aż waciki hahaha <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam maskę z Pilomaxu i faktycznie bardzo przyjemna jest. :) Tylko szkoda, że stacjonarnie z nią ciężko. :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Guam zabiegi wyszczuplające no rzeczywiście śmierci co niemiara!
    lubie ten podkładzik z Rimmela ale szkoda ze nie ma jaśniejszych odcieni! :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)