piątek, 13 grudnia 2013

O słynnym Waxie kilka słów

  Wreszcie weekend, albo może, dlaczego weekend?! 
Jutro spotkanie bloggerek w Przemyślu- nie mogę się doczekać:) A z drugiej strony przyszły tydzień będzie tak ciężki, że nie chcę nawet o tym myśleć. Święta też zapowiadają się bardzo przyjemnie, bo z milionem notatek;/ No cóż... 





Dzisiaj post dotyczący maski, którą chyba już wszyscy znają. A dostałam ją podczas lipcowego spotkania.

WAX HENNA Regenerująca maska do włosów


 

Cena: ok 20zł
Pojemność: 240g

Opis producenta:

Regenerująca maska do włosów zniszczonych (łamliwych, szorstkich, matowych) przeznaczona do pielęgnacji włosów i skóry głowy, zalecana przy wypadaniu włosów.

Ekstrakt z henny – działa antybakteryjnie, reguluje procesy wydzielania sebum oraz zapobiega utracie wody i regeneruje dzięki tworzeniu okluzji wokół włosa.
Po zabiegach maską włosy stają się lśniące, mocne i sprężyste. Wzmacnia włosy zapobiegając ich wypadaniu.

Moja opinia:

   Zacznijmy może od opakowania, które bardzo mi się spodobało za sprawą plastiku zapezpieczającego. Poza tym jest ono bardzo poręczne i pozwala na wyjęcie maski do końca.


    Wewnątrz kremowa, puszysta konsystencja, coś przypominającego piankę. Bardzo przyjemna w dotyku, a zapach też niczego sobie-delikatny. Łatwo się ją nakłada na włosy, nie spływa, nie obciąża ich.
       

   Maski używałam początkowo tak, jak zaleca producent, jednak później nie miałam już czasu trzymać jej dłużej niż 2-3 minuty. Co zauważyłam? Zdecydowanie ułatwia rozczesywanie włosów, są miękkie i przyjemne w dotyku. Nie wiem, czy były lśniące. Na pewno nie pomogła mi z wypadaniem włosów. Niestety na mnie to już nic nie działa. Mimo to lubiłam ją i żałuję, że się skończyła.
    

Dla zainteresowanych skład:



Pewnie znacie już tą maskę:)
Jakie efekty przyniosła?:)

22 komentarze:

  1. na włosy działa okej :) a co do wypadania to u mnie też nie dała rady ;c

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli masz problem z wypadaniem włosów to wątpię, żeby jakieś kosmetyki Ci pomogły. Ja miałam to samo i przy badaniach okazało się, że mam niedobór żelaza. Gdy go uzupełniłam to wszystko wróciło do normy dlatego warto iść do dermatologa, ponieważ czasami kosmetyki mogą pogorszyć sprawę :)

    I-am-Journalist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, tak wiem:) mam anemię od dziecka, ale jakoś specjalnie mi włosy nie leciały:) Jestem w kontakcie z dermatologiem i mam nadzieję, że w końcu coś z tego wyjdzie.

      Usuń
  3. Bo maska nigdy nie da rady na wypadanie włosów. tak samo ich nie regeneruje, jak każda inna odżywka jedynie skleja rozdwojone końcówki i nadaje im WYGLĄD zdrowych. :<

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda, że nie daje rady na wypadanie :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Marzy mi się już od dawna :) Wiele pochlebnych recenzji zebrała :) Chyba wreszcie muszę sobie ją sprawić i zobaczyć jak u mnie się spisze, a Ciebie serdecznie zapraszam na moje pierwsze MEGA rozdanie na blogu, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jeszcze jej nie miałam , ale jeżeli ułatwia rozczesywanie to bym się skusiła , bo mam z tym problem przez moje długie włosy ; )) .

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam do włosów ciemnych, ale rewelacji też nie ma ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ma taka fajną konsystencję - jakby pianka :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Hmm, jak trafię na promocję to wypróbuję ją osobiście;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam te maski. Moje włosy po nich są ładne i błyszczące.

    OdpowiedzUsuń
  11. dużo o niej czytałam, ale sama jakoś nie miałam okazji jej jeszcze kupić ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)