sobota, 7 grudnia 2013

Mikołaj był i u mnie:)


Widziałam już mnóstwo mikołajkowych postów, więc czas i na mnie:)
W tym roku też byłam grzeczna:P

 
 

Śliczny kubeczek na piciu, żebym nie musiała na wtorkową pracownię człapać z 4 piętra z kubkiem gorącej herbaty, uważając, żeby nie oblać siebie i innych. Czapka<3 I pięknie pachnące masełko Tutti frutti <3

Książka, która już od 2 tygodni jest w użytku i oby przyniosła, jak najwięcej wiedzy na egzaminie:)

  
A an koniec słodkości, żeby tyłek rósł;/
Oczywiście nie wszystko moje :) -grupowe zdj słodkości ze stołówki i tego, co było :)


Cium, idę próbować mazidło, które w cudowny sposób w ciągu 40minut mnie wyszczupli <tralalala>

45 komentarzy:

  1. hmhm słodkości, aż mi slinka pociekłą :D

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdroszczę Ci kubeczka <3 jest pięknyyyyy!!!
    a szkoda, że te słodkości nie są w całości twoje <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mi się podoba:P jutro będzie jego pierwszy raz:P
      dobrze, że nie moje:P bo bym się w drzwiach nie zmieśiła:P

      Usuń
  3. mniammmm ile słodyczy, kubek jest super!

    OdpowiedzUsuń
  4. ale wspaniałe nowości :-) mikołaj się postarał:D

    OdpowiedzUsuń
  5. mazidło jak znalazł po wszamaniu tych wszystkich słodkości ;)
    powodzenia na egzaminie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żeby jeszcze cudownie odchudzało:P

      Usuń
  6. Rewelacyjne prezenty, musiałaś być grzeczna :D

    OdpowiedzUsuń
  7. to masełko pachnie przepięknie ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. mi rośnie przez Ciebie apetyt na słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O ja Cie ile słodkości :))))) Kubek świetny :) Zazdroszczę wspaniałych prezentów, u mnie były tylko słodkości :) ale nie aż tyle co u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widocznie byłaś bardzo niegrzeczna:P

      Usuń
  10. Muszę poskarżyć się swojemu mikołajowi, że nie przyniósł mi takiego kubka jak Tobie. Jest cudowny!

    I-am-Journalist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Daj mandarynkę :P I świetne prezenty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mandarynki nie moje akurat, ale nie podzielę się:P też je uwielbiam:)

      Usuń
  12. Masełko musi przepięknie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. z masełka będziesz zadowolona :) ja miałam go ale inny zapach i zdecydowanie jest najlepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  14. to masełko też mam i pachnie obłednie to fakt :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Och jak miło! :)

    Jeśli chcesz sobie zrobić prezent na święta, to zapraszam na rozdanie: http://palinka-blog.blogspot.com/2013/12/giveaway-do-wygrania-2-vouchery-30.html :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ile słodyczny O_O A kubek super <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Kubek - pierwsza klasa - hmmm ja tych mikołajkowych słodyczy mam już po dziurki w nosie :D

    OdpowiedzUsuń
  18. O proszę jakie super upominki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. CZEKOLADA!! :D
    Z tej serii co ty masz masło, ja mam peeling. Powiem tak - BOSKI zapach. :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)