poniedziałek, 16 grudnia 2013

kapsułki Novophane

   O tym, że mam już bzika na punkcie swoich włosów, a raczej ich ubytku wiecie. Postanowiłam wreszcie coś z tym zrobić i wybrać się do innego dermatologa niż pani, która  w maju stwierdziła, że nadmierne wypadanie jest zjawiskiem zupełnie normalnym i przesadzam. Jasne.
    No więc korzystając z tego, że przychodnie mam dosłownie 20m dalej zapisałam się do starszej pani, która wypytała o wszystko i kazała zażywać Novophane i wcierać Loxon.

NOVOphane


Cena: ok. 50zł/ 60szt

   
Opis producenta:

Kompletna formuła dostosowana do rozwiązywania problemów ze wzrostem i wyglądem włosów oraz paznokci. Suplement diety bogaty w aminokwasy, witaminy i minerały.
WSKAZANIA DO STOSOWANIA: Nadmierne wypadanie włosów, przedwczesne siwienie, włosy zniszczone farbowaniem i rozjaśnianiem, trwałą ondulacją, słońcem i solarium. Łamliwość, dystrofia paznokci. Również, gdy codzienna dieta pozbawiona jest cennych substancji odżywczych.
Moja opinia: 


   Nie będę tu dużo się rozpisywać. typowe dla tego typu leków/suplementów opakowanie- kartonik, wewnątrz 3 listki po 20 kapsułek.
    Kapsułki są sporych rozmiarów, jednak z ich zażyciem nie ma większych problemów. Wyczuwalny jest w nich drożdżowy zapach.
   Stosowałam je tak, jak kazała pani doktor rano i wieczorem. Miałam je brać przez 2 miesiące, jednak po pierwszym opakowaniu nie działo się zupełnie nic i kolejnego nie kupowałam.

 

   Czy zauważyłam cokolwiek? Szczerze- zupełnie nic. Włosy nadal leciały garściami, nie poprawiło się nawet minimalnie. Paznokcie i skóra bez zmian. Wiem, że jest napisane 'stosować min. 2msc', ale ten brak jakiegokolwiek działania mnie zdemotywował.
 
   Uważam, że to jedynie drogi suplement, który da się zastąpić innym i efekt będzie taki sam, a może i lepszy.

Byłam już na kolejnej wizycie, pogadałam z panią doktor i dostałam znowu drogie wcierki, ale tym razem na receptę. Mam nadzieję, że pomoże. Oprócz tego skierowanie do endokrynologa- zobaczymy co z tego wyjdzie.

25 komentarzy:

  1. Zgodzę się z tym, że suplementy często są zdecydowanie za drogie jak na swój skład i powolne działanie, nie zgodzę się natomiast, że słusznie jest rozstawać się z nimi wcześniej niż po 3 miesiącach. To fizycznie niemożliwe, żeby zadziałały szybciej, a jeśli nawet na blogach czytamy o dwutygodniowych efektach po piciu jakiejś witaminki to uważam to za zwykłe placebo albo nędzny sponsorowany wpis. To tylko suplementy, nie leki - nie mogą działać cudów, szczególnie, jeśli mamy poważny problem wewnętrzny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba mnie to zmotywowało do tego, żeby tak szybko nie odpuszczać:)

      Usuń
  2. Ale drogie i w dodatku nie działają...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem jakos przeciwnie nastawiona do tego typu produktow, ale jak masz naprawde powazny problem to rzeczywiscie trzeba próbowac- a może rozwiązanie problemu trezba szukac nie tylko u dermatologa??

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. zapisałam się już, ale dopiero na luty;/

      Usuń
  5. Oby udało Ci się jak najszybciej pokonać wypadanie włosów :** Mam nadzieję, że wizyta u endokrynologa pomoże Ci. :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam taki sam problem !
    Chodziłam do najlepszej dermatolog i nic mi nie pomogła, później do innej i jeszcze innej... i nic ! Kompletne zero... a pieniążki się rozchodziły ... eh..

    Wyleczyłam się sama :P belissą różową z rossmana i ampułkami z vichy ;P cud miód i orzeszki :) teraz mam niby jakiś inny suplement diety bo dostałam do testów ale jak nie pomoże wracam do starej sprawdzonej metody ;) Powodzenia ! ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. belissa mi kompletnie nie pomagała. Ja jednak liczę na dermtologa:) Może akurat się uda

      Usuń
  7. Hej ja właśnie dziś kupiłam novophane i zaczynam swoją kurację. Dałam za 60 tabletek39 zł. Mam nadzieję, że coś pomoże, bo polecala mi ten preparat dobra fryzjera i jej klientki. Na pewno bedę stosowała min. 2 miesiące, bo inaczej nie ma to żadnego sensu. Myślę, że za szybko odpuszczasz;) dam znać jak postępuje moja kuracja;)) pozdrawiam i zdrowka życzę!:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Zażywałam je kiedyś, po pierwszym listku pomogło i nie brałam dalej. Teraz za każdym myciem włosów mam ochotę się rozpłakać, nie mam już połowy włosów (tłumaczyłam sobie to przesileniem jesiennym ale wymiękam) i wybieram się do lekarza. W między czasie postanowiłam działać sama i wrócić do tych tabletek.Kupując je, farmaceutka powiedziała, że trzeba je brać minimum 3 miesiące w innym przypadku wypadanie może się po jakimś czasie nasilić. Nie wiem czy jest sens je brać skoro za pierwszym razem nawaliłam ale poleciła mi je dermatolog.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja od ponad pół roku jestem w kontakcie z deramtologiem i biorę Zincteral i B6 i coś wreszcie ruszyło.. ale po pół roku.

      Usuń
  9. juz piszę Wam dlaczego taka opinia blogerki .kochana Pani blogerko stosowala Pani supla miesiac czasu,i odstawila to Pani piszac ze nie pomoglo nic otoz tu jest czesty Wasz błąd poniewaz wszelkie suplementy diety na porost i zdrowe wlosy dzialają dopiero po 2 -3 miesiacach stosowania !!!!!!!!!! nigdy nie dadza o sobie znac po misiacu czasu stosowania,pracowalam z dermatologami i wiem cos na ten temat...także kazda z Was ktora zabiera sie za stosowanie tego typu supli musi wiedziec o tym ze trzeba byc raz ze systematycznym a dwa ciagnac kuracje 3 miesiace pod rzad,pozniej odstawia sie na miesiac bo organizm ma juz zgromadzone zapasy i trzeba zrobic przerwę wiec drogie Panie najpierw brac przez 2-3 miesiace a pozniej dopiero sie wypowiadac.pozdr:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dwa, trzy, do 6 miesięcy trwa wypadanie włosów spowodowane chorobą,np anginą z wys gorączką, anemią, stresem a nawet reakcją na środki znieczulające w gab. Stomatologicznych. Nie pomogą na to żadne suplementy diety. Trzeba poczekać, co wiem z doświadczenia. Najważniejsze to znaleźć przyczynę. I cierpliwość :-)

      Usuń
    2. Dwa, trzy, do 6 miesięcy trwa wypadanie włosów spowodowane chorobą,np anginą z wys gorączką, anemią, stresem a nawet reakcją na środki znieczulające w gab. Stomatologicznych. Nie pomogą na to żadne suplementy diety. Trzeba poczekać, co wiem z doświadczenia. Najważniejsze to znaleźć przyczynę. I cierpliwość :-)

      Usuń
  10. pomaga Vichy Neogenic, a nawet trochę poodrastało(choć dla mnie to niewiele) , ale cena tego płynu jest po prostu chora... na łysienie androgenowe lub tarczycowe nie pomogą nigdy żadne suplementy. dziewczyny zapomnijcie, że będziecie miały takie włosy jak sprzed choroby. Z hormonami walczę przeszlo 10 lat i wiem co mówię.

    OdpowiedzUsuń
  11. Słońce miałam taki sam problem z włosami sprawdz sobie dokładnie czy nie jesteś uczulona na nikiel lub inny metal zawarty w produktach spożywczych! Mnie włosy wypadały strasznie bo wiedziałam,że uczula mnie bizuteria ale nie zdawałam sobie sprawy ,że musze unikać także pewnych produktów, zwłaszcza z puszki. Gdy je odstawiłam zobaczyłam natychmiastową poprawę. Włosy wypadają też najczęściej z powodu stresu, braku snu i gdy przesadzasz z alkoholem. Suplementy pomagają, zwłasza na paznokcie. Ja stosowałam Belissę, Vitapil i zawsze byłam zadaowolona. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo ;*
      Zmieniłam dietę, patrzę co jem i czego używam. Myślę, że wina była po mojje stronie, bo dawki cukru i soli, jakie przyjmowąłam były obłędne. Na szczęście teraz jest w miarę ok- wypadają, ale jak każdemy- po troszkę podczas mycia, po kilka przy czesaniu.

      Usuń
  12. Ja na włosach nie widziałam zbyt dużej różnicy, ale paznokcie po tych tabletkach miałam przecudne, długie i wreszcie mocne 😉

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja na włosach nie widziałam zbyt dużej różnicy, ale paznokcie po tych tabletkach miałam przecudne, długie i wreszcie mocne 😉

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)