piątek, 6 grudnia 2013

Joanna Fruit Fantasy Gruboziarnisty peeling do ciała `Soczysta malina`

W czasie, kiedy Wy czytacie tego posta, ja jadę sobie do domciu wreszcie. Odpuściłam dzisiejsze zajęcia, ale przecież czasami można:P

Joanna Fruit Fantasy Gruboziarnisty peeling do ciała `Soczysta malina`


 

Cena: 9zł
Pojemność: 200ml

Opis producenta:

Poczuj fascynujący aromat soczystej maliny. Spraw, by rytuał pielęgnacji Twojego ciała był przyjemny i energizujący, aby przywodził na myśl najsłodsze wspomnienia. Peeling doskonale usuwa zanieczyszczenia i martwe komórki naskórka. Sprawia że twoje ciało staje się doskonale wygładzone i odświeżone. Spróbuj, a już nigdy nie zmienisz tej owocowej świeżości na nic innego...



Moja opinia:


   Produkt w plastikowym opakowaniu 'do góry nogami', zamykany na klik. Bardzo owocowa szata graficzna od razu przyciąga wzrok. Zamknięcie jest bardzo szczelne, jednak pierwsze kilka użyć było skomplikowane, gdyż peeling nawet odwrócony samoistnie wypływał.
 

   Wewnątrz rzadka substancja, która jednak nie spływa z rąk. W środku drobinki, ledwo wyczuwalne na dłoni, za to dobrze ścierające naskórek. W kontakcie ze skórą peeling staje się biały, a drobinki wyraźne. Z efektu ścierania jestem zadowolona. Nie jest ono mocne, ale wystarczające, aby pozbyć się martwych komórek. Przy tym orzeźwiający, mocno malinowy zapach, który nie dusi, ale przyjemnie relaksuje. Minusem jest fakt, że po zmyciu szybko się ulatnia.

Peelingu używam od niedawna('bo jakoś nigdy nie ma czas'), ale od 2 tygodni staram się to robić min. 2 razy w tygodniu. To, co zauważyłam to z pewnością poprawa kondycji skóry. Dzięki złuszczaniu jest miękka, nie przesusza się(zwłaszcza kolana i łokcie). Oprócz tego zastrzyk takiego zapachu działa, jak energetyk i pd razu poprawia humor:)

Jestem pewna, że nie jest to pierwsze i ostatnie opakowanie peelingu. Po skończeniu sięgnę po inną wersję zapachową.

A Wy jakie peelingi lubicie?

22 komentarze:

  1. miałam ten peeling, zapach ma niesamowity

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię owocowe peelingi, a te z Joanny są najlepsze! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mmm, sama przyjemność pod prysznicem z tym peelingiem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten peeling jest najlepszy ;DD
    http://kasia-chocolate-and-chili.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapach jest cudowny, miałam go jakiś czas temu ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)