piątek, 27 grudnia 2013

Firmoo(we) okularki

Już od jakiegoś czasu pojawiają się posty bloggerek zadowolonych z okularów Firmoo. Sama noszę okulary od dobrych kilku lat, więc postanowiłam zobaczyć, jak to wszystko wygląda.  
 

   Jakiś tydzień przed świętami w końcu się zdecydowałam. Dzięki możliwości wirtualnego przymierzenia okularów nie miałam dużych problemów z wybraniem odpowiednich, chociaż ostateczną decyzję podjęły moje współlokatorki(:*)
   Po wymianie kilku maili z panią Laurą i przy pomocy Asi zamówiłam okularki i czekałam na moją paczkę.
    Dokładnie 8 dni później kurier przywiózł mi okularki. Wiedziałam, czego się spodziewać, bo przeglądałam już wiele postów, a mimo to i tak byłam mile zaskoczona zawartością :)
    W środku znalazłam okulary, twarde i miękkie etui, firmową chusteczkę oraz mini śrubokręt.

   Oczywiście od razu zdjęłam stare okulary i przymierzyłam te. Są idealnie dopasowane, nie odstają, nie gniotą i są wykonane z solidnych materiałów(co mam nadzieję zobaczycie na zdjęciach).
A jak w nich wyglądam? Inaczej to na pewno:)  ...





 ... zupełnie inaczej. I to mi się podoba :) Bardzo je polubiłam i jestem zadowolona ze współpracy, którą miałam możliwość nawiązać.
   Dziękuję pani Laurze za wszystkie wymienione maile i możliwość zobaczenia 'od środka', jak wygląda korzystanie z usług Firmoo.

<<Tu>> znajdziecie więcej zdjęć moich okularów. A bloggerki, które chciałyby podjąć współpracę z Firmoo odsyłam <<tu>>

13 komentarzy:

  1. Ślicznie w nich wyglądasz. :)
    Gratuluję współpracy! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. :O
    Chyba wiesz co to znaczy. :D Wyglądasz cudownie w tych okularach! :*
    Baaardzo Ci pasują (ale ładnemu we wszystkim ładnie, więc wiesz...) :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super Gabi! Te oprawki genialnie Ci pasują :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. pasują ci ;)
    gratuluję, też mam od nich 2 pary.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie Ci w okularach :) Ja akurat jakiś czas temu przerzuciłam się na soczewki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I totally agree. What are your criteria? Lately Ive been following Damon Vickers, a finacial luminary from Seattle. If you havnt read his book about one global currency, you should get your hands on a copy. I believe that people dont really know the magnitude of the situation we face today. To have a top strategist like Damon Vickers, who called the market plummet in both 2000 and 2008, publicly express the fears of many of the approach of a one world government is fantastic. At any rate, cool list and can't wait ‘til the next article
    Saction Boxing Game

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale słodko wyglądasz w nich :)
    Bardzo Ci pasują :* Ale ładnemu we wszystkim ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie Ci w tych okularach. Moja sis ma podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny model wybrałaś:) Pasują Ci

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale Ci ładnie w tych okularkach :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)