poniedziałek, 4 listopada 2013

ulubione pazurki-Kiko

Cześć:)

Zrobiłam sobie długi weekend w domu i dopiero jutro wracam:) Chciałabym jeszcze dodatkowe kilka dni, bo cały mój 'plan' nie wypalił. Tyyyle się miałam uczyć, tyyyle miałam zrobić. Aha jasne. Doszło do tego, że wczoraj przeklinałam zastosowanie maseczek i peelingów- ale nauczę się tego:P

Koniec marudzenia. Dzisiaj kilka słów i lakierze, który pokochałam od pierwszego malowania. Wygrałam go w rozdaniu u Gosi.

A mowa o

 Kiko nr 287


      



Moja opinia:


   Lakier znajduje się w typowej szklanej buteleczce (co tu dużo opisywać). W środku wygodny, szeroki pędzelek, który zdecydowanie ułatwia malowanie. Już po pierwszej warstwie paznokcie wyglądają ładnie, jednak druga zapewnia idelanie krycie. Ogromny plus za szybkie schnięcie. Po nałożeniu lakieru na paznokcie drugiej ręki mogę bez obaw nakładać kolejną warstwę. Ta schnie nieco dłużej, ale i tak jest to kwestia kilku minut.

 
 


   Lakier utrzymuje się na moich paznokciach 3-4 dni. Przy czym czwartego dnia widoczne są przetarcia i w przypadku częstego moczenia rąk odpryski.
Mimo to uważam, że trzyma się długo.

I oczywiście kolor- uwielbiam go:) Pięknie wygląda na paznokciach.
zdjęcia paznokci po 3 dniach


I jak Wam się podoba?;>

Znacie Kiko?

17 komentarzy:

  1. Lubie takie zimne odcienie czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty masz lakier Kiko? Osz ty :D
    Śliczny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny kolor i całkiem niezła trwałość :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale głęboki i nasycony kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny kolorek i Twoje pazurki też :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny kolorek! :-) taka bordowa malinka :-) mam podobny, jednak bardziej malinowy :-) jednak też taki 'głęboki' kolorek :D

    Hehe, rozumiem, nic się nie stało :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam każdy odcień czerwieni :)
    http://veneaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna czerwień, głęboka i zdecydowana ;) Czerwienie pod każdą postacią uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana, rękawiczki kupiłam w sklepie u mnie 'Szachownica', ale widziałam jeszcze praktycznie identyczne w Textil Market (za 12.99 także też tanio :D), jednak nie wiem czy ten sklep znajdziesz u siebie? :>
    Jakbyś nie znalazła rękawiczek to daj znać, jak by były to chętnie Ci kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ma świetny kolorek! :) Odcieni czerwieni nigdy dość! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny kolorek :) nie miałam styczności jeszcze z tymi lakierami :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)