poniedziałek, 21 października 2013

Wyczuwam cytrusy- żel pod prysznic Joanna


Joanna Naturia Żel pod prysznic grejfrut i pomarańcza



Cena: ok 5zł
Pojemność: 300 ml
 

Opis producenta:

Żel pod prysznic o świeżym owocowym zapachu zapewnia doskonałe odprężenie i oczyszczenie ciała. Specjalnie opracowana receptura zawiera ekstrakty owocowe (w zależności od rodzaju: z mango i papai, wiśni i porzeczki, melona i awokado), które działają nawilżająco i poprawiają elastyczność skóry (mango i papaja), odżywczo (wiśnia i porzeczka).
Dostępne w 5 wersjach zapachowych:
- mango i papaja,
- wiśnia i porzeczka,
- żurawina,
- melon i awokado,
- aloes i limonka,
- grapefruit i pomarańcza,
- gruszka.
Moja opinia:

   Żel zamknięty w wygodnym opakowaniu tu 'klik'. Nie ma problemów z jego otworzeniem, ani postawieniem do góry nogami przy wydobywaniu ostatnich ilości. Jest gęsty, żółty i pachnie obłędnie. Niestety zapach wyczuwalny jedynie podczas kąpieli, później szybko się ulatnia. 
   Wytwarza duże ilości piany, przez co jest bardzo wydajny. Nie podrażnia, nie uczula i nie wysusza skóry.
    Niestety obiecywanego nawilżenia i odżywienia nie zauważyłam. Mimo to lubiłam go używać.
 

  Myślę, że sięgnę kiedyś po inną wersję zapachową.


Miałyście, lubicie?:)

Pozdrawiam, Gabi;*

18 komentarzy:

  1. Z chęcią kiedyś go przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam, nawet taki sam, ale oddałam ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. mam,lubie i nadal używam, jest dosyć wydajny, myślałam że taką małą buteleczke szybko skończe a tu niespodzianka :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie świeże, energetyzujące zapachy ;) Myślę, że wiosną spisze się idealnie - teraz wolę trochę cięższe wersje zapachowe :D

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubię takie orzeźwiające zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nawilżenia i odżywienia pod prysznicem nie oczekuję, nawet gdy producenci obiecują, ale cytrusowy zapach kusi :) Lubię takie aromaty ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. peelingi Joanny lubię, żeli nie używałam jeszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam wiśnia i porzeczka i całkiem całkiem lubiłam i ten chętnie wypróbuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny, taka wersja podróżna. :P

    OdpowiedzUsuń
  10. jak chcesz to mogę Ci kupić ta maskę :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam, ale w ogóle nie użyłam, jakoś zapach mi nie podszedł, mimo, że uwielbiam takie orzeźwiające, cytrusowe aromaty. Ale żel się nie zmarnował, moi chłopcy zużyli przez moją nieuwagę, podczas jednej kąpieli :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja miałam gruszkowy. Według mnie ten żel jest trochę mało wydajny. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. spróbuje ale w innej wersji zapachowej ;p
    Zapraszam do mnie .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)