sobota, 26 października 2013

Denko V- wrzesień

Cześć:)

Dzisiaj tak skromniutko. No cóż... od razu widać, że samej ciężko zużyć duże ilości kosmetyków:)
Miałam zrezygnować z tego typu postów, ale myślę, że co jakiś czas będą się jednak pojawiać. Może 2-3 miesiące razem? Nie wiem jeszcze:)

Ale przejdźmy o konkretów.


1. antyperspirant Dove granat i werbena cytrynowa - używałam kilku na wakacjach, a później miałam inne i znowu wróciłam do niego. Fantastyczny zapach, długo się utrzymuje i odświeża, kupię ponownie
2. Szampon z czarnuszką- >>recenzja<<
3. Marion żel peelingujący truskawka z wanilią- zmordowałam go. jakoś. Nigdy więcej. Śmierdzi, mdli i kompletnie nie ściera;/
4.  Joanna żel pod prysznic grejfrut i pomarańcza- >>recenzja<<
5. Henna Wax- regenereująca maska do włosów- niedługo napiszę o niej kilka słów
6. Skrzyp Activ- ani nie pomógł ani nie zaszkodził, nie kupię ponownie
7. Carea płatki kosmetyczne- ulubione<3


Anie mówiłam, że skromniutko?:(




20 komentarzy:

  1. napisałabym,że słabo,ale u mnie nie wiele lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie mam miejsca na półkach, więc musiałam ograniczyć kosmetyki;/ ale i tak, jadąc tu, zabieram z domu po kilka rzeczy:P

      Usuń
  2. O, jak dobrze że napisałaś o tym Dove :) Bo mam wersję zieloną, taką nową, a ciekawa byłam jak ten pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie w tym miesiącu też będzie skromniutko...

    OdpowiedzUsuń
  4. lepszy rydz niż nic :D ja tą maskę z Waxa dopiero raz użyłam o.O

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie ostatnio też jakaś masakra z tymi zużyciami. Nie wiem dlaczego ;>

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam dove :) też zawsze je kupuję :)

    I-am-Journalist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie też we wrześniu słabo w październiku trochę lepiej ale szału nie ma :D

    OdpowiedzUsuń
  8. weź te podkłady :D a nóż widelec ktoś je przygarnie i się wymienisz czy coś ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię tą odżywkę z Henny Wax :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ją lubię. Włosy są po niej świetne. :-)

      Usuń
  10. Wrzesień i październik to najbardziej zakręcone miesiące - to dlatego :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne są te odżywki z Wax, lubię je, mam już kupione nast opakowanie, ale na razie zmęczam Marion z olejkiem arganowym.

    OdpowiedzUsuń
  12. zawsze coś ;) lubię te żele z Joanny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. no to używamy tych samych płatków kosmetycznych :))

    OdpowiedzUsuń
  14. żel peelingujący z mariona u mnie czeka na swoja kolej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Również lubię te płatki kosmetyczne ;) A u mnie szykuje się post z denkiem, choć nie jest za dużo zużyć ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)