czwartek, 12 września 2013

Quiz Safari Lakier do paznokci błękitny

  Niecierpliwym pozwalam opuścić wstęp:) Będzie nieco osobiście:)
Siedzę właśnie przed laptopem Gabryśki, która śpi:) W DSie szum, bo wody nie ma do 20;d (mądrzy ludzie czytają ogłoszenia i kapią się wcześniej-znaczy my:P). Słoneczko ładnie świeci, panowie z budowy przeszkadzają w nauce, więc pewnie zaraz pójdę usiąść na szkole i zakuwać chemię. Nienawidzę zdrowia publicznego i tematu ppoż- kto to wymyslił?! Ogólnie jest mega fajnie. W środę wreszcie mundurki będą i będziemy mogły zacząć robić coś konkretnego:)
Co jeszcze? Na weekendzie siedzę w DSie i się uczę. Wgl to jestem na etapie szukania pracy:) I chcę jutro bardzo<3 Trzymać kciuki:**


 Dzisiaj kilka słów o lakierze, który niedawno gościł na moich pazurkach.

 

Quiz Safari Lakier do paznokci błękitny


  

Cena: 3zł
Pojemność: 12ml

Opis producenta:

Kolekcja najmodniejszych kolorów tego sezonu. Łatwo rozprowadzają się na paznokciach pokrywając je równą i gładką warstwą. Jest trwały, długo utrzymuje połysk. Nie zawiera szkodliwego toluenu, formaldehydu i dibuthylphtalate.
Moja opinia:


   Lakier znajduje się w dużej buteleczce z wygodnym pędzelkiem. Bez problemu pokrywa płytkę. Idealne krycie to 2 warstwy. Schnie średnio szybko, ale nie jest to duży problem. Utrzymuje się ok 3-4 dni po czym się ściera.

   To, co lubię w Safari to dostępność i niezliczona ilość kolorów.



Znacie, lubicie?
 Przepraszam za nieobecność, ale brak laptopa nie jest korzystny, a internet w bibliotece jest totalną porażką.

10 komentarzy:

  1. ja mam neonowy pomarańcz niestety jest bublowaty :/ straszne krycie :/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie lubie lakierów Safari bo zawsze mi się na nich odciski robią :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Posiadam czarny i go kocham :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja właśnie jeszcze nigdy nie spotkałam tych lakierów ;c

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie, mądrzy ludzie potrafią czytać ogłoszenia :P
    Powodzenia w znalezieniu pracy :*
    A kolorek śliczny i faktycznie podobny do tego z Joko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio ten sam odcień zobaczyłam u koleżanki i ślicznie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Akurat na ten produkt - JAK DLA MNIE - tak, ale lubię próbować nowości :)

    a niebieski przesympatyczny! no i oczywiście, że znam firmę, mają fajne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli zrozumiałaś wstęp to masz tak samo zryty łeb jak ja :P Nie no, żarcik taki :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)