niedziela, 1 września 2013

Paese Milky Lips Mleczny Balsam do ust nr 604



Cześć:)

Mam nadzieję, że weekend macie udany. Ja w tym momencie prawdopodobnie taszczę torbę do akademika i w duchu modlę się o kilka niezbędnych udogodnień, a w szczególności o żelazko(ludzie myślą o normalnym współlokatorze, czystej łazience, a ja tu z żelazkiem wyjeżdżam. Gdzie tu logika?!)

A dzisiaj kilka słów o błyszczykowym balsamie, który mnie w sobie rozkochał, a którego przywiozłam ze spotkania bloggerek.

Paese Milky Lips Mleczny Balsam do ust nr 604


 
Cena: 13zł
Pojemność:  6ml

 
Opis producenta:

Błyszczyk - balsam o wspaniałych właściwościach. Doskonale pielęgnuje usta, podkreśla naturalny kolor warg. W ofercie możemy znaleźć między innymi takie zapachy i smaki jak: apetyczna czekolada, wanilia, śmietanka i wanilia. Błyszczyk jest także nazywany "mlecznym opatrunkiem". Wspaniale poradzi sobie ze spierzchniętymi ustami otulając je delikatną kołderką. Warto spróbować, jeśli się lubi nowości i smakowite usta.


Moja opinia:

   Już samo opakowanie mi się podoba. Śliczny nadruk 'Milky'- przypomina wylane mleko?;>
Nie ważne. Wewnątrz błyszczyk o delikatnym różowym kolorze, który na ustach wygląda zupełnie naturalnie. Mam pewne zastrzeżenia co do aplikacji, ponieważ trzeba kilkakrotnie zanurzać aplikator, żeby pokryć całe usta. To jedyny minus.
 

   Jeśli chodzi o działanie to po pierwsze ślicznie wygląda na ustach. Po drugie nawilża i to na bardzo długo. Ma słodki zapach i smak. Coś jak połączenie owoców z mlekiem i miodem(?).
 

   Używam go od początku sierpnia i jestem nim zachwycona. Już teraz wiem, że nie jest to mój ostatni mleczny balsam:)



a tu zdj po 3h stania na silnym wietrze i przypadkowego oblizywania ust (i usta nadal nie są suche:P)

 


I jak Wam się podoba?;>

14 komentarzy:

  1. Bardzo delikatny odcień :) Mam z tej firmy w innym ciemniejszym odcieniu i jestem mega zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja na pewno kupię jeszcze jakiś odcień:)

      Usuń
  2. widzę że to całkiem fajne mazidło do ust :) Pierwszy raz sie spotykam z nim ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Delikatny, fajnie podkreśla usta ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny odcień, podoba mi się delikatny efekt na ustach. Powodzenia, oby było to żelazko :D

    OdpowiedzUsuń
  5. daje bardzo ładny i delikatny efekt :) podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie lubię błyszczyków bo włosy przeokropnie mi się do nich kleją, a z pomadkami nie ma tego problemu

    OdpowiedzUsuń
  7. ładnie u Cb wygląda na ustach :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się, może go sobie kupię... ;) Widziałaś go na allegro?

    Widzę,że bierzesz udział w rozdaniach, może wpadniesz? ;)
    http://styleeworld.blogspot.com/2013/08/rozdanie-z-okazji-pierwszych-urodzin.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie szukałam nawet, ale myślę, że gdzieś jest:)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)