wtorek, 3 września 2013

Denko IV-wakacje

   Kiedy to ostatnio denko było? W maju chyba... Wszystko przez wyjazd:P
Dzisiaj trzymiesięczne i nieco skromne. Robiłam zdjęcia pozostałych rzeczy, ale niestety uległy zniszczeniu wraz z telefonem;/




1.Balea  Dusche Hawaii Pineapple- >>recenzja<<
2.Perfecta Oczyszczanie płyn micelarny- >>recenzja<< podrażniał oczy
3.Szampon Babydream - świetny szampon do częstego mycia włosów
4. Suchy szampon Oriflame - lubiłam go do czasu... po kilku uzyciach zostawiał na włosach biel;/
5.Dwufazowy nawilżający olejek do ciała `Satynowa miękkość` Avon - stał w łazience dobre kilka lat, bo nikt nie miał serca go wyrzucić, okropnie śmierdzi
6.Chusteczki do demakijażu Alterra- >>recenzja<< - moje ulubione
7.glinka zielona Biocosmetics- >>recenzja<< -świetna do robienia maseczek
8.Marion Głęboko oczyszczające płatki na nos
   Marion oczyszczające płatki na brodę i czoło->>recenzja<< -całkiem nieźle sobie radzą, ale może wypróbuję z innej firmy
9.Shampoo con Attivo Ristrutturante UPKer- >>recenzja<< - nie będę komentować
10.Wydłużający tusz do rzęs Oriflame -bardzo go lubiłam, ale ostatnio już nie zamawiam z Oriflame i amm kilka innych tuszy, więc nie wiem, czy kupię
11.opakowania po soczewkach- przydały się do zabrania małych ilości kremów
12. Cień do powiek w sztyfcie Avon - rozkruszył się już jakiś czas temu i tak leżał, i leżał i stracil dawno wazność
13.Eveline 3d Holographic Brilliant -najukochańszy błyszczyk wykorzystany do ostatniej kropli
14.Wazelina kosmetyczna do ust Floslek -świetnie nawilża usta, ale niestety mało higieniczna, mam zapas mazideł, więc na razie nie kupię
15. Bielenda brązujący mus do ciała- pomagał w utrzymaniu opalenizny
16.Benzacne- tani, dobry i skuteczny
17. biały lakier- bliżej nieokreślony producent:P więc nie kupię
18. czepek termiczny- zmarło mu się;d sprawdzał się wyśmienicie przy nakładaniu masek na wlosy
19. płatki kosmetyczne Carea - kupuję je ciągle


To chyba tyle:))
A jak Wasze denka?;>

14 komentarzy:

  1. biorąc pod uwagę, że to trzymiesięczne to całkiem malusie :) ale rozumiem, że spora czec ulegla zniszczeniu ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też o tym nieszczęsnym szamponie wspomniałam w denku- a niech go...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...diabli wezmą;/ że się tak wyrażę

      Usuń
  3. Ty! dobry pomysł z tymi opakowaniami po soczewkach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem:P ale wiesz... prawa autorskie!

      Usuń
  4. Też miałam baleę :)) Coś ty zrobiła z telefonem? :P

    OdpowiedzUsuń
  5. MAŁO! co Ci sie z tel stało? :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Trochę tego jest :) Benzance mam i też lubię bardzo ale mam tą łagodniejszą :) a co z tel. Ci się stało? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)