środa, 14 sierpnia 2013

Relacja ze spotkania blogerek

Tak, wiem, że bardzo spóźniona. Ale mam nadzieję, że poczytacie:))

W pięknie gorące południe (za górami, za lasami...) 27.07 w restauracji Liszt w Rzeszowie miało miejsce spotkanie podkarpackich blogerek.
   Moja część integracyjna zaczęła się już w Przeworsku, skąd zgarnęła mnie Asia i jej TŻ:) Z dworca porwałyśmy drugą Asię i udaliśmy się do restauracji:)

Sam wystrój lokalu przypadł mi do gustu, czego niestety nie mogę powiedzieć o potrawach- niestety nie przepadam za daniami węgierskimi. Początkowo było nieco sztywno, ale wszystko rozkręciło się, kiedy zawitały do nas panie z firmy Mary Kay, dzięki którym mieliśmy możliwość przetestować kosmetyki, a Agnieszka i Patrycja zostały profesjonalnie obsłużone na twarzy :)


Później pan Mariusz przedstawił nam pokrótce ofertę firmy Mia Calnea.


Na końcu odwiedziła nas pani Urszula z firmy Glazel Visage, która również przybliżyła nam informacje o firmie i zaprosiła do niedługo mającej się otworzyć Wyspy(Galeria Rzeszów).

Lista uczestniczek:



Podziękowania należą się naszej organizatorce Żanecie.
Nie zapominam również o firmach, które hojnie obdarzyły nas prezentami:)




Mam nadzieję, że nie było to ostatnie moje spotkanie:)

Zapraszam do zdjęć:)
 
panie z Mary Kay, Patrycja i Agnieszka podczas zabiegów:)

najwspanialsze my, czyli Asia, ja, Asia 
Asie love<3


pisz, Asia, pisz:)

 
przedstawiciel Mia Calnea


organizatorka Żaneta:)


 

paczuszkowa sesja

a my z Asią pod stołem chowamy to, co dobre

 

przedstawicielka Glazel Visage

 moja plakietka

 

tyyyyle dobrego



Ciumciam Was i do jutra(?). Idę robić sis zdjęcia- Gabi fotograf:P

16 komentarzy:

  1. Ja też przzymierzam sie do tego postu ze spotkania.. strassznie się rozleniwiłam po swoim urlopie.. pora w kocu nadrobić zaległości na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda że ja jeszcze nie byłam na żadnym takim spotkaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mmm ale kosmetyków, będzie co testować ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne zdjęcia, dobre towarzystwo oraz świetne gifty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie spotkania to świetna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zazdroszczę :)z niecierpliwością czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. buhahahaha :D i musiałaś pokazać moją grubość na blogu :D

    OdpowiedzUsuń
  8. potrawy węgierskie to też nie moja bajka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, że miałaś okazję poznać tyle fajnych dziewczyn :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Było super :) Mam nadzieję do prędkiego zobaczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A kiedy my się spotkamy na jakimś meetingu blogerskim? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wrrr.... musiałaś dodać to zdjęcie.... A tak serio, to bardzo się cieszę, ze mogłam Cię poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. :) oj strzeż się kobieto, bo jak dorwę to będzie z Tobą kiepsko ... nie miałaś już jakiejś innej fotki... nie dość, że w ogóle nie jestem fotogeniczna to tutaj wyszłam już masakrycznie :P

    OdpowiedzUsuń
  14. widziałam już relację u Patrycji, fajne spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Musiałyście fantastycznie się bawić :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)