niedziela, 7 lipca 2013

Perfecta Cera Wrażliwa- żel do twarzy

Nie będę przedłużać i pisać, jak to bardzo tęsknię do normlaności.
Ale jeszcze tylko miesiąc. Jeszcze tylko 2 dni do Spotkania<3
 
 

 Dax Cosmetics Perfecta Cera Wrażliwa Żel do mycia twarzy

 
 
Cena: ok 13zł
Pojemność: 150ml


Opis producenta:
 
Delikatny żel dokładnie oczyszczający skórę i usuwający makijaż z twarzy i oczu. Zawiera wyciąg z nagietka z upraw ekologicznych, alantoinę i pantenol, które hamują reakcje zapalne, łagodzą podrażnienia i zaczerwienienia, przyspieszają gojenie mikrouszkodzeń skóry oraz odbudowują naskórek tworząc skuteczną barierę ochronną.
Moja opinia:

 
   Zacznę od opakowania- typowe dla ego rodzaju produktów- tubka zamykana na klik. Żel wydostaje się łatwo, jednak zawsze trzymam go 'na leżąco' ze względu na jego rzadą konsystencję. Za pierwszym razem wylałam zbyt dużą ilość, a jak się potem okazało tak niewiele potrzeba na całą twarz.
   Żel jest bezbarwny(trudno skontrolować jego ilość w opakowaniu). Jednak kontakt z wodą i masowanie sprawiają, że tworzy się delikatna biała piana.
  Oczyszcza badzo dobrze, jednak nie ryzykowałam mycia oczu, czy zmywania makijażu- nie jestem samobójcą. Skóra po użyciu jest gładka i świeża i to chyba tyle. Producent nieco wyolbrzymił wszystkie wspaniałości tego żelu, bo niestety żadnej z wymienionych nie zauważyłam.
   Co ciekawe- mimo iż jest to żel do skóry wrażliwej- podrażnia. Nie zawsze, ale kilka razy mi się już zdarzyło. I jestem pewna, że to jego wina, bo pozostałe kosmetyki są przeze mnie już długo używane.





Podsmowując, uważam, że to taki zwykły żel. Nie kupiłabym go ponownie, ale to opakowanie skończę:)

Co u Was?
Jak wakacje mijają?

Pozdrawiam, Gabi;*

17 komentarzy:

  1. oj.. kurcze.. niby do cery wrażliwej a tu masz gwarantowane podrażnienie skóry... chyba się grubo pomylili co do przeznaczenia tego zelu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie, ja tam jeszcze wyczytałam że miał łagodzić podrażnienia...
      no cóż, nie warto wierzyć w zapewnienia niektórych producentów ;)

      Usuń
  2. Ja się z perfectą nie lubię zbytnio jeśli chodzi o kosmetyki do twarzy. Jedyne co uwielbiam to maseczki i nic więcej

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam okazji go używać,mam spore zapasy

    OdpowiedzUsuń
  4. O jaki bubel ;P masakra :D

    nie bój się, nie zabiję Cię za to :D przyjmuję to na klatę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ma to jak żel do wrażliwej skóry, który podrażnia. Chyba faktycznie trochę producent się minął z celem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie miałam ale to chyba lepiej nawet w tym wypadku :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezły agent z niego, niby dla wrażliwców, a podrażnia ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli chodzi o produkty do mycia twarzy to używałam cetaphil i jest ok, w zapasach czeka na mnie kolejna wielka butla którą dawno temu kupiłam.
    Teraz używam żelu fitomed, jest świetny ale szczypie gdy dostanie się od oczu.
    2 razy w tygodniu używam mydła aleppo ale nie dobrze dobrałam sobie procentowość.
    do suchej, wrażliwej skóry wystarczy mała ilość np. 10% oleju laurowego a ja mam 40%. nie długo wstawię recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak Ciebie podrażnia to pewnie i mnie :D
    O, nawet nie zauważyłam, że używamy podobnych kosmetyków - będziemy się wymieniać doświadczeniami :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Podrażnia? Nie dobrze.. Wydawałoby się, że do cery wrażliwej będzie idealny.

    OdpowiedzUsuń
  11. jeśli podrażnia to u mnie nie miałby żadnych szans ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. w takim razie muszę tego unikać, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jeszcze go nie używałam, ale skoro piszesz, że podrażnia to będę unikać jak ognia...:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. jeśli jest do skóry wrażliwej i podrażnia, to dla mnie NOT ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana "Wreszcie Polska" ponieważ pracuję w Anglii i od poniedziałku będę się urlopować w Polsce ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Osobiście zakochałam się w żelu micelarnym z biedronki, niedługo o nim napiszę ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)