niedziela, 21 lipca 2013

Peelingujemy z marizą.

    Miałam wczoraj coś napisać, ale z tego wszystkiego nie miałam już siły czekać, aż internet łaskawie się ruszy...  Jeszcze tylko 3 tygodnie:) Od środy pracuję godzinę dłużej. Mhmm wspaniale.

 



Peeling drobnoziarnisty do twarzy z olejkiem migdałowym 

Cena: 13.60zł
Pojemność: 60ml


Opis producenta:

Moja opinia:
 
 
   Mój peeling pochodzi z jednej z wymian na blogu. Firmę do tej pory kojarzyłam, jednak nie miałam okazji próbować jej kosmetyków.
 
   Wszystko, CO dobre znajduje się w zakręcanej tubce, z której z łatwością wydostajemy odpowiednią ilość. Po otworzeniu wyczuwalny delikatny, bardzo przyjemny zapach.
  Peeling jets dość gęsty, wyczuwalne są w nim drobinki. Przy kontakcie z wodą rozciera się i dobrze masuje twarz. Drobinki idelanie ścierają martwy naskórek, więc skóra jets dobrze oczyszczona. Jego zaletą jest też to, że nie potrzeba dużej ilości, aby pokryć całą twarz.
  Po tym zabiegu skóra jest wyraźnie czystsza, nawilżona i wygładzona. Kosmtyk w żaden sposób mnie nie uczulił i nie podrażnił.




Myślę, że jest on godny polecenia.:)

Miałyście go?

Jak Wam mijają wakacje?;>

24 komentarze:

  1. ja jeszcze nie miałam nic tej marki

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie wypróbowałabym kosmetyki tej firmy ;) jednak nie znam nikogo kto by się tym zajmował, a wolałabym kupić produkty o w miarę dobrej opinii niż strzelać co kupić ;/
    Ale może w końcu się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dopiero niedługo poznam tę markę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nigdy nie miałam styczności z tymi kosmetykami, ale z tego co widzę mają bardzo różne opinie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Marizy w życiu nie miałam ;)

    Weee, tu jest internet :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiadam na zaległe komentarze ;)
      Jestem gadzina-spryciula :P Hahahaha :D
      A Blocker - warto kupić. Faktycznie u mnie działa, a za 6 zł to po prostu cudo. Na początku trochę szczypie, ale potem nie. :) Tylko uwaga na opakowanie, ale chyba moje jest tylko takie feralne.

      Usuń
    2. Jak Cię dorwę to po prostu rozszarpię :P :D
      Za ten komentarz u WHATKI, a ty wiesz, który :P
      Moja odpowiedź:
      Wsadzę Ci smoczek w buzię Gabi :P Przecież ładnie wyszłaś ;P

      Szkoda, ze nie mieszkam obok Was :D Śliiicznie wyszłaś, wstawisz swoją relację czy ni masz zdjęc? ;(

      Usuń
    3. Jeej, Gabi wraca :* Będę odliczać dni :*

      Sama wiem jak to mieć wolny internet. Jeeny, a najgorzej jak działa, działa, chcę coś zrobić, a tu nagle BUUUM i nie działa :/

      Na szczęście w domu tak nie mam, ufff :D

      Usuń
    4. Nosz kurde, co za głupie spamiarki reklamują swoje konkursy :// Gdyby coś napisały sensownego na temat postu, a potem jakis link to OKEY, ale tak? :/

      Ale Ciebie jako spamiarkę koocham ♥

      Usuń
  6. Musze koniecznie wypróbgować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. byłam ciekawa tego produktu :) i dobrze, że trafiłam na ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  8. zgadza się, kolejna wygrana, jak tak dalej pójdzie będę Wam pokazywała jedynie paczki bo na recenzje miejsca zabraknie. Jak to mówią starzy ludzie " kto ma szczęście w kartach to nie ma w życiu".
    Jak się ostatnio okazuje ja mam szczęście w rozdaniach.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie miałam nic z Marizy... Hm, ciekawe dlaczego... :)
    ///
    Cieszę się, że podoba Ci się mój nagłówek :)
    Jeśli chcesz, możemy zaryzykować i stworzyć dla Ciebie jakiś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz do mnie na mejla jakie chciałabyś kolory, co na nagłówku itd.
      marta@ulewa.com :)

      Usuń
  10. Zapraszam do udziału w kosmetycznym rozdaniu! :) Nagrody: nowości od Lirene oraz profesjonalna porada wizażystki. Link do konkursu: http://make-up-charm.blogspot.com/2013/08/rozdanie-kosmetyczne-wygraj-nowosci-od.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy raz o nim słyszę. Na pewno sie skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  12. http://cosmefreak.blogspot.com/2013/08/smuteczek-z-hipokryzja-w-tle.html?spref=fb Proszę, poczytaj i bądź w szoku jak pół blogosfery. A jak się rozwinęło... zapraszam na mojego Fp.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zastanawiałam się nad zakupem.
    Po ter recenzji chyba się skuszę, zwłaszcza, że ma tęż dobre opinie na wizaz.

    http://green--and--blue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Kosmetyki pielęgnacyjne Marizy średnio mi pasują, za to z kolorówki jestem baaardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)