poniedziałek, 1 lipca 2013

Jak czekoladka po raz drugi- balsam balea young sweet wonderland

Siedzę sobie właśnie w UG u cioci i słucham pana Mirka- wielkiego optymisty informatyka, który naprawia ksero i stuka nim o płytki 'bo to jest ręczne naprawianie' .

   Wgl to nie mogę się doczekać spotkania blogerek w Rzeszowie- Asia<3

Balsam Balea Young Sweet Wonderland


 
Cena: 0.85e
Pojemność: 400ml





  Moja opinia:

  Ostatnio pisałam o dezodorancie, a dzisiaj jego braciszek- balsam.
Zamknięty w tak samo pięknym i cudownym opakowaniu o olbrzymiej pojemnośi. Zamykanie na klik.
  Po otworzeniu wyczywalna woń czekolady- nie tak bardzo intensywna, ale jednak ją czuć.
Niewielka ilość wystarczy, aby posmarować całe ciało- jestem w szoku, bo zazwyczaj musiałam zużywać duże ilości. 
   Balsam ma kremową konsystencję i delikatnie brązowo-beżowy kolor, który w żadnym stopniu nie wpływa na zabarwienie skóry.
  Po wsmarowaniu ciało pachnię delikatnie, ale jednak słodko- dla mnie cudownie. Jednak uważam, że jest to zapach bardziej na zimowo-jesienne wieczory, dlatego na chwilę obecną odstawiłam go.
  Zapomniałabym- skóra po nim jest miękka i delikatna-mmmm


 

Mhmmm uwielbiam go:) I po raz kolejny przeżywam, że DMów nie ma w Polsce;/

23 komentarze:

  1. no to czekoladowa jesteś pełną parą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. tez go mam i czekam na jesien żeby się nim rozkoszować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Juz niesttey go wycofali :( Ale zalapalam sie jeszcze na jedno opakowanie na wyprzedazy, ale zostawiam na chlodniejsza pore roku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie wiem, w dmie asortyment tak czesto zmieniaja jak nigdzie indziej :(

      Usuń
  4. Mam z tej serii żel pod prysznic i uwielbiam go, zapach to dla mnie typowa czekolada z automatu, kojarząca się z zimą i wyjściem z lodowiska :D ale na lato też mi pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na wakacje jadę do babci jednej i drugiej, a potem w góry. Najlepsze jest to, że do Czech blisko granicy polskiej, ale do Czech! :D Może do DM-u wpadnę... :D

    Uwielbiam czekoladę, ale to już pisałam ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratulacje wygranej, kochana ;* U Różowy świat Marthe - co tam wygrałaś? :D
      tak weszłam tam z ciekawości i aż nie dowierzałam, że to ty ;)
      Gratulacje ;*

      Usuń
    2. Właśnie też chciałam zobaczyć, a tu klapa ;( Ale na pewno coś fajnego, bo Marthe ma zawsze świetne nagrody :)

      Usuń
  6. oj czekoladowy to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam żel z tej serii ale o zapachu kandyzowanego jabłka, akurat wczoraj dodałam o nim recenzję, ale wg mnie szału nie ma, może dlatego, że zapach nie jest jakiś szałowy :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Musi mieć genialny zapach;)
    Pozdrawiam!:))

    OdpowiedzUsuń
  9. choc czekoladowych zapachów nie lubię to tego chętnie bym wypróbowała skoro polecasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawy balsam, fakt pojemność zaskakuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubie czekoladowe jedne z moich ulubionych:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Brzmi smakowicie, yammmmmy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. za ten zapach mogłabym go od razu wrzucić do koszyka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Słodkooości! :D Musi pięknie pachnieć. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny blog, przyjemnie się czyta, z pewnością wpadnę tu jeszcze nie raz Zapraszam do mnie: luuvmy.blogspot.com/ + obserwujmy ?

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny balsam:) Ja też takie zapachy wolę na zimę;)
    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  17. Mmm, czekolada! Na zimne dni idealna propozycja, o takie jak teraz - leje, zimno, wietrznie, a tu... czekolada! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Leży w moich zapasach i czeka na swoją kolej..
    Tera zużywam jego truskawkowego brata :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)