niedziela, 9 czerwca 2013

Wyniki II rozdania:)

Cześć :)

Przepraszam, że nie kometuję... wchodzę, czytam, ale wstawienie komentarza jest szczytem marzeń przy tym internecie- będę się starać, ale niczegi nie obiecuję...;/
   Trzymać kciukasy- jutro pierwszy nieoficjalny(oficjalny chyba w środę) dzień w pracy:P


Ale nie przedłużając- wyniki:)
Chciałam Wam podziękować za zgłoszenia- 50 z czego musiałam odrzucić 7 za nieprzestrzeganie regulaminu;/

Wszystkich losów było 96:)
Maszyna wylosowała nr 47, a kto pod nim? Wiolkaa93:) gratulacje:**
Przepraszam za brak skanu maszyny- internet mistrz;/

Już do Ciebie piszę maila, a wszystkim uciekinierom uświadamiam fakt, że mam skana obserwatorów i w razie W skorzystam z niego w przyszłości:)

31 komentarzy:

  1. Gratuluję :3
    Już tęsknie za Tobą :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś takoś wyglądam :p bardziej wiśniowo niż czerwono :D
      Dasz radę, wierzę w Ciebie :*

      Usuń
  2. Już chciałam pisać czy żyjesz. Widzę, że tak - to dobrze! :)))
    Jak tam pogoda? :)

    Gratulacje dla zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co ja tam dostałam, już Ci piszę:
      tartę z YC (moja pieeerwsza ♥),
      3 saszetki z Bandi: krem, eliksir młodości, serum.
      perfecta peeling drobnoziarnisty,
      maseczka z Ziai antystresowa,
      próbka,
      mydło lawendowe,
      lakier z Golden Rose i jeden lakier z Joko :)

      Usuń
    2. U mnie rano było chłodno, ubrałam bluzę, a teraz nie ma czym oddychać :/ A słońce co jakiś czas się pojawia. A gdzie jesteś tzn. w jakiej miejscowości? :)

      Usuń
  3. Po co uciekać z takiego fajnego bloga!:P Ogarnijcie się:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje, bardzo się cieszę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulejszyns! Gabi wracaj szybciutko! ;C

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)