niedziela, 2 czerwca 2013

Przegląd majowych nowości

Cześć:)

Było denko to teraz pora na nowości:)
Miałam pokazywać na bieżąco posty z nowościami, ale za dużo by tego było- co kilka dni po 2-3 rzeczy.

A tak wielkie buuuum, ile tego w tym miesiącu ojoooj


Moje pierwsze kosmetyki z DM- Balea<3 już kocham i uwielbiam, a używam dopiero ok tydzień.
Tonia dziękuję;**
 

Rossmann -40%- wiecie, o co chodzi:P moje chusteczki alterra, Tołpa na dzien i na noc, Rimmelek (za ciemny;(()
 

Paczuszka z Doliny Kremowej dzięki akcji Antoniny Guzik. Bardzo fajna akcja(kosmetyki się nie marnują). Balsam nivea do skóry suchej(użyłam kilka razy, bo mi mama podkradła), mój pierwszy płyn micelarny Perfecta (niedługo kilak słów o nim)
 

 wymiana Yuliet- tonik Balea, krem do rąk z maliną nordycką Neutrogena
wymiana z Anią- peeling i krem do rąk z Marizy, żel do twarzy Perfecta, oliwkowy krem do rąk Barwa i gratisik olejek do kąpieli
reszta
-wygrana u MLS- lakier Wibo Amethyst, przesyłka od Fabrycznej;**, glinka zielona od BioCosmetics (recenzja), sól do kąpieli z Wieliczki od siostry:P
zakupy
masło brązujące Bielenda(poczeka na zimę:P), serum do rzęs L'biotica, zmywacz z Biedronki
maszynka Willkinson(jedna z akcji w Rossmannie), maszynka Infinity, o całym zamieszaniu już czytałyście;/
  


Zapraszam Was na rozdanie u Kyariss;**


;**

39 komentarzy:

  1. Ja także wygrałam kosmetyki Balea i jestem w trakcie testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaszalałaś w tym miesiącu, ale ja w sumie też... :P
    Balea mnie kusi strasznie, ale w wakacje wybieram się do Niemiec to sobie przywiozę na pewno te cuda :D

    OdpowiedzUsuń
  3. jak dużo kosmetyków :) Balea <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Będzie dużo recenzji <3 Jakbym ja miała wrzucić wszystkie zakupy w maju to by był to koszmar XD Dlatego wolę nie wiedzieć ile podsumowując kupiłam xD
    Dziękuję za banerek <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaszalałaś , teraz tylko czekamy na recenzje ;)) .

    OdpowiedzUsuń
  6. To się tego trochę nazbierało :D

    OdpowiedzUsuń
  7. wow! ile nowosci! zazdroszcze Balei ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój liiist <333 To ty masz kosmetyki od Toni aaaa. A ja myślałam, że tej osobki nie znam :)

    A te kremy z Tolpy to dla jakiej cery?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm... Może by się dla mnie nadał. Ostatnio nie umiem określić swojej cery. Najpierw była sucha, potem normalna, mieszana, ostatnio tylko tlusa na nosie, na brodzie i czole nie. A teraz nos się mniej świeci :/ Zglupialam teraz totalnie :D

      Usuń
    2. W tym miesiącu się czaić pewnie na niego nie będę , bo mam inne rzeczy do kupienia. A lipiec-sierpień będę zdana w większości na Biedronkę, która i tak jest 15 km od domu babci. Ale przynajmniej pojadę na wieś. ^^^^

      Usuń
  9. Sporo nowości u Ciebie, niektóre z tych produktów np chusteczki alterry używam również i ja na co dzień do odświeżenia się.

    OdpowiedzUsuń
  10. sporo nowości :)
    Balea <33
    A zmywacz z biedronki miałam niestety i Ci powiem że u mnie się nie sprawdził zniszczył okropnie paznokcie, ale może u Cb. będzie inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie tez na początku było ok wszytko, ale na każdego kosmetyk może działać inaczej więc możliwe ze u Cb nic się nie stanie :)

      Usuń
  11. Miałam masło brązujące z Bielendy. Świetne jest. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, nie miałam z Delii. :P Muszę wypróbować, skoro jest jeszcze lepsze, niż to z Bielendy. :P

      Usuń
  12. uu sporo sie uzbierało :)
    też sie skusiłam na podkład z Rimmela :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja wzięłam sobie najjaśniejszy, choć myślałam że bd troche bardziej ciemniejszy jednak, ale mi pasuje bo jestem straszny bladzioch :D a jaki Ty masz odcień?

      Usuń
    2. kurcze szkoda ze tak przekłamuje to światło w drogeriach. No ale co zrobić, najwyżej dłużej posiedzisz na słońcu może jakoś nie bd źle to wyglądać ;p

      Usuń
  13. Ile tego masz!:) Gratuluję!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super nowości. Na krem z Tołpy też się zdecydowałam. Niestety tego Rimmelka też kupiłam za ciemnego ale dwie wizyty na solarium i już był dobry;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tych kosmetyków z Balei Ci zazdroszczę <3 i maszynkę z akcji rossmanowskiej też mam xD już nawet kończy żywot! ;C

    OdpowiedzUsuń
  16. Widzę dużo znajomych kosmetyków z Balei, fajnie że w końcu możesz się nimi nacieszyć :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Już niedługo, wczoraj przez godzinę starałam się zrobić zdjęcie moim baby hair, są cholernie nie fotogeniczne!:D
    Bez tych pasków to moja twarz to byłyby jedne wielkie czarne kropki XD Dzięki nim wyglądam jak człowiek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te lepsze są w Hebe, ale podobne i tańsze znajdziesz też w SuperPharm :D

      Usuń
    2. Możliwe, możliwe :) Ja po prostu w innych nie szukałam ^^

      Usuń
  18. Sporo! Ja też troszkę zaszalałam...

    OdpowiedzUsuń
  19. O WIDZE WIELE FAJNYCH,SPRAWDZONYCH KOSMETYTKOW

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja w maju również zaszalałam zakupowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. tak czy siak uważam, że godny uwagi! :)
    w końcu cena 5 zł za taki produkt to wiesz. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. O rany , ile nowości :D
    Gdzie Ty to poupychasz? :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Oj jak ja bym chciała miec ten zestawik BALEA ;))

    OdpowiedzUsuń
  24. No, no duże tego ;D będzie dużo recenzji - czekam na nie :)))

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja Ci powiem, ze nie jestem pewna czy aby do pupci niemowlaka też się nadają! Są za bardzo klejące. ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mnóstwo wspaniałości, kilka produktów które chciałabym mieć:))

    OdpowiedzUsuń
  27. Sporo nowości! Mam ten micel z Perfecty (w zasadzie to już mi się skończył) i sama nie wiem co o nim sądzić, taki średniaczek ale w porządku :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)