sobota, 29 czerwca 2013

Pompujemy bez acetonu- biedronkowy zmywacz do paznokci

O tym, że zaniedbuję bloga wiem... i jest mi z tego powodu wstyd. Niestety po powrocie do domku jestem totalnia wypompowana. Natala daje ładnie w pióra- szczególnie, kiedy jej czegoś nie pozwalam.
   Moje gardło-wielkie auuuaaa.... śpiewam, co się da... od kołysanek, piosenek, pieśni patriotycznych, kościelnych po kolędy. Serio- wszystko, po to, żeby choć na pół godziny zasnęła:)
 
Ponarzekałam, więc przejdę do rzeczy:P
 

 Zmywacz do paznokci Bebeauty

 
 
Cena: 4-5zł
Pojemność: 150ml


Moja opinia:
 
   Zmywacz kupiony jakiś czas temu w Biedronce. Polubiłam go od razu głównie ze względu na pompkę, która zdecydowanie ułatwia 'pracę'. Nie musimy się już martwić o to, że wyleje się za dużo, gdzieś nam chlupnie, kapnie itd:) 
   Kolejnym plusem jest to, że nie zawiera acetonu(a ten, jak wiadomo rozpuszcza płytkę paznokcia). Zmywacz ma różowy kolor, co nie ma wpływu na kolor płytki- na waciki jest raczej bezbarwny. Ponadtwo nie czuć tego chamskiego alkoholowego zapachu- oczywiście jest on wyczuwalny, ale nie tak bardzo.
   Co jeszcze? Pojemność- duża, więc jest bardzo wydajny.
   Co do działania-nie mam zastrzeżen. Radzi sobie ze zmywaniem lakierów i nie wysusza płytki. Nie zauważyłam jednak, żeby zmiękczał, czy nawilżał skórę wokół paznokcia, ale od tego są kremy:)
 





 
Według mnie to bardzo fajny zmywacz i z pewnością kupię kolejny.

Używałyście, czy wolicie inne?;>

22 komentarze:

  1. Nie wiedziałam ze jest taki w biedronce. Na pewno go kupie lubię zmywacze z pompką:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również polecam ten zmywacz. Jak to się mówi ''robi robotę'' za małe pieniądze, a ułatwienie z pompką do dla mnie zbawienie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam i nie polubiłyśmy sie ale kupiłam jego kolegę zielonego bo słyszałam że ten jest o wiele lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zamierzam kupić go z ciekawości :)
    podoba mi się ten dziubek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja lubię z Sensique, ale jak się skończy to z pewnością sprobuję tego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio zastanawiałam się nad jego kupnem,ale jakoś go nie kupiłam :D Nie wiem czemu :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale mnie się przypomniałam jak byliśmy na kajakach z klasą w maju to śpiewaliśmy kolędy xDD Hahaha, a potem jakieś małe dzieciaki, które stały nad brzegiem rzucały w ns kamieniami :D

    U moje koleżanki użyłam go razi nic ci o nim nie powiem :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używałam go, jedyny zmywacz, na który źle nie reagują moje skórki to od Eveline :D
    Swoją drogą jeszcze nie raz coś wygrasz, więc nie martw się :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje skórki są strasznie podatne na wysuszanie :/ Masakra, już nie wiem czy cokolwiek mi na nie pomoże :/

      Usuń
  9. Miałam i się u mnie nie sprawdził. Wolę ten z Rossmanna

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja ostatnio zachwycam się winogronowym Sensique :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To najlepszy zmywacz jaki miałam! Nie wysusza, świetnie zmywa i bosko pachnie winogronami. Czasem zdarza mi się wyrzucić wacik do kosza z papierami, który mam pod biurkiem i potrafi on mi pachnieć przez tydzień ;)

      Usuń
    2. A i kupiłam go w Naturze :)

      Usuń
  11. właśnie myślę nad jego kupnem ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z okazji zbliżającego się otwarcia sklepu internetowego z kosmetykami naturalnymi i ekologicznymi przygotowaliśmy na naszym blogu konkurs. Serdecznie zapraszamy do zabawy! :)

    www.bioema.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo go lubie ze wzgledu na opakowanie i to,ze dobrze sobie radzi nawet z lakierem piaskowym

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam zmywacze z pompką ! I nie miałam zielonego pojęcia że taki znajduje się w biedronce :) Z pewnością zakupię

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawy zmywacz! jednak mi nie opłaca się go kupować, bo na tyle co ja maluję paznokcie to zużywałabym go 3 lata...;)

    OdpowiedzUsuń
  16. opakowanie jest okropne, pompka praktycznie po paru użyciach wysiada.

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam ten zmywacz z pompką i był świetny!! Zmywał tak jak trzeba, dozownik rewelacyjnie działał i na dodatek na wacik leciało tyle płynu ile tylko chcesz!! I po lakierze nie było śladu! :)
    Polecam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)