poniedziałek, 24 czerwca 2013

Pachnę jak czekoladka- dezodorant Balea

 
Balea, wreszcie Balea:)
Ileż to ja się naczytałam cudów o tej firmie.
I wreszcie mam i ja:P
Co pójdzie na pierwszy ogień?
 

Dezodorant Balea Young Sweet Wonderland



Cena: 0.95e
Pojemność: 150ml
 
Moja opinia:
 
 
   Antyperspirant zamknięty w przepięknym, kolorowym, uroczym i nie wiem, jak jeszcze nazwać opakowaniu. Po otworzeniu od razu wyczuwamy słodki czekoladowy zapach.

   Na początku trochę mnie wystraszył. Po psiknięciu czułam się dosłownie jak czekolada, słodka, lepka itd. Już się bałam, że taka zostanę, ale na szczęście nie- tylko pierwsze 2-3 minuty są tak intensywne. Z czasem zapach słabnie i staje się delikatny i przyjemny.
   Za to w pokoju unosi się baaaardzo długo(siostra myślała, że zrobiłam dużą ilość kakaa, a mama zapytała-co tak czuć?).  Ubranie również cały dzień pachnie przyjemnie. Co najważniejsze-nie zostawia plam-chwała Ci za to:)
  Jeśli chodzi o działanie to działa bez zarzutów- radzi sobie nawet w stresujących sytuacjach.




Teraz zostawiłam go w spokoju, bo latem potrzebuję jednak czegoś świeższego, ale wrócę do niego na pewno:)


Nie wybiera się któraś z Was do DM i nie chciałaby zrobić mi małych zakupów?;>

19 komentarzy:

  1. nikt nie lubi lepko ale czekoladowy to bym żel wybrała anie dezodorant pachnieć tak w pracy jeszcze by mnie ktoś zjadł;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. ja też niestety nie mam dostępu :(

      Usuń
  3. ja jestem wierna Nivea :)
    ale do DM musze na wakacjach pojechać ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. noo musi być swietny :)
    chociaż nie jem czekolady, ale kosmetyki nią pachnące uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię zapach czekolady ale na lato jakoś do mnie nie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie też ostatnio na blogu recenzja mojego pierwszego kosmetyku Balei ;)
    Pachnieć jak czekoladka? To na pewno coś dla mnie. Rozejrzę się za nim w okolicach jesienno-zimowych.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam balsam z tej serii ale jeszcze go nie testowalam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie przepadam za zapachem czekoladowym za bardzo, jak już to wybrałabym żel ale może by mi sie spodobał kto wie ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze sie nie spotkałam z czekoladowym dezedorantem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. na zimę jak znalazł... OCh, marzę o tych kosmetykach...:D

    OdpowiedzUsuń
  11. też się dużo nasłuchałam o balei, ale sama nie miałam jeszcze okazji niczego testować...;/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ahhh dezo o zapachu czekolady :o marzenie z dzieciństwa :D
    Podpinam się do prośby, czy ktoś nie chce zrobić zakupów w DM?:D Muszę mojego nakłonić na jakąś wycieczkę w tamte okolice ;)
    A co do szamponu to ja nie raz wylałam za dużo :D A w sumie wygluciło za dużo, bo to tak nic nie leciało i nic i nagle pełno wypluło xD Wolę inne 'wyjścia' :p

    OdpowiedzUsuń
  13. Może sobie sfinansujemy wycieczkę do Balea? :D Tak we trzy ze mną, z tobą i z Kyariss xD
    Zapach musi być obłędny aż za monitorem go czuję, ale boję się czy nie byłby dla mnie za słaby ;(

    Dzisiaj było zakończenie roku szkolnego - wiersz powiedziałam suuuper ^^ I dostałam nagrodę Superucznia w roku szkolnym 2012/2013. Kurcze, o niej marzyłam xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm.. ze sponsorem może być ciężko xD

      A dziękuję :* Rodzice również dumni ^^

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)