niedziela, 23 czerwca 2013

Mój pierwszy micel- Perfecta


Cześć:)

   Jestem chyba jedyną osobą, która do tej pory nie używała żadnego micelka(no cóż)... tym bardziej, że cała blosfera szaleje na punkcie tego biedronkowego, którego mają wycofać. A właściwie mieli, bo podobno dalej będzie tylko w innym opakowaniu.

   Mój pierwszy płyn micelarny dostałam od Doliny Kremowej dzięki akcji zorganizowanej na blogu Antoniny Guzik:) - cała akcja polegała na tym, aby wybrać kosmetyki, napisać opinie o różnych kosmetykach na stronie Doliny Kremowej  i tyle:) Wystarczyło czekać na paczkę. Myk jest taki, że data ważności jest do końca czerwca 2013r- szkoda, ale chociaż kosmetyki się nie marnują:)

 Perfecta Oczyszczanie płyn micelarny

 
 
Cena: ok 13zł
Pojemność: 200ml
 
Opis producenta:
Delikatny płyn micelarny do oczyszczania twarzy i demakijażu oczu polecany dla osób w każdym wieku, do pielęgnacji wszystkich typów cery, także wrażliwej i podrażnionej. Bardzo starannie usuwa ze skóry zanieczyszczenia i resztki makijażu, przez co skutecznie zastępuje mleczko i tonik. Preparat posiada lekką, nietłustą konsystencję. Zawiera nawilżające minerały morskie, kojący d-pantenol, a także wyciąg z bławatka, który redukuje oznaki zmęczenia i odświeża cerę.
Moja opinia:


   Płyn zamknięty jest w sporej buteleczce zamykanej na klik. Pod światło można zaobserwować zużycie. Buteleczka jest wygodna, a sam płyn nie wylewa się litrami na wacik. Ma przyjemny, delikatny i niedrażniący zapach i jest bezbarwny.
   Jeśli chodzi o działanie to z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że świetnie radzi sobie z wszelkiego rodzaju podkładami, pudrami i różami i nie podrażnia skóry. Sytuacja ma się nieco inaczej z demakijażem oczu. Po pierwszej aplikacji zero szczypania, pieczenia, tusz ładnie zszedł. Niestety kolejne były już katowaniem oczu. Zaczynały piec, tusz nie schodził, bo nie pocierałam, żeby oczu nie podrażnić. W efekcie zrezygnowałam z demakijażu oczu tym płynem i stosuję go jedynie na twarz- tu sprawdza się wyśmienicie. Szkoda tylko, że po nim skóra jest lepka- mi to akurat nie przeszkadza, bo i tak zaraz używam żelu albo peelingu.
 


   Żałuję, że ma taki krótki termin ważności i podrażnia oczy. Mimo to polubiłam go, ale będę jednak szukać czegoś innego. Może tym razem Wasz słynny micel z Biedronki? Póki co mam zaufaną Alterrę:)

Pozdrawiam, Gabi;*

19 komentarzy:

  1. miałam kiedyś mleczko z perfecty do demakijażu ...taki sobie. Nie jesteś jedna..ja tylko próbowałam 2 płyny micelarne w życiu perfecta mleczko i ziaja i mówię próbowałam , bo były używane parę razy. Nie lubię płynów micelarnych i z nich nie korzystam.

    OdpowiedzUsuń
  2. mam ten sam micelek ;D już na wykończeniu :D i też mi ta lepkość jakoś nie przeszkadza xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam z Sorai 30 spf :D kupiony w tamtym roku... nad morze :D wszystko miałam opalone, a twarz bladą... XD!

      Usuń
  3. jeszcze nie miałam tego, ja rozpoczynam właśnie swój pierwszy z biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten biedronkowy to mój pierwszy micel :D
    A ja te dwa kosmetyki co do stalam z tej akcji nie sprawdziły się ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tzn. jeden w ogóle, a drugi trochę mnie zawiódł.

      Usuń
    2. Mnie podobnie :P Tzn. jeden to był żel po goleniu, więc nie ja używam ;D a drugi to wybrałam mleczko do demakijażu - to nie dla mnie jednak :) A micele bardzo lubię :) Ostatnio mam biedronkowego, tołpa też jest fajna i z Eveline miałam pare opakowań :P

      Usuń
  5. ja używałam micela raz w życiu i jakoś ne zrobił u mnie szału :) makijaż zmywam kremem Nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam micele, przyznam tego jeszcze nie miałam i nie będę miała skoro podrażnia oczy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Perfecty jeszcze nie miałam , ale wszystko przede mną

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja uwielbiam micele :) Do mleczek już nie wrócę. Przy tych, które używam nie odczuwam, żeby skóra była lepka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie lubię miceli, a jeżeli te podrażniają oczy to już w ogóle odpadają u mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie wiele micelków szczypie w oczy i je podrażnia. Jak na razie najlepiej sprawdził się u mnie Dermedic

    OdpowiedzUsuń
  11. Podraznianie odpada- ja się trzymam od takich produktów z daleka :D

    OdpowiedzUsuń
  12. ojj nie lubię takich co oczy podrażniają :/

    OdpowiedzUsuń
  13. Też mam problem, mam strasznie wrażliwe oczy i ciężko dobrać odpowiedni micelek, póki co cały czas kupuje inny bo jeszcze nie trafiłam na ten jeden jedyny.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie jesteś :P Ja jeszcze zostałam :D Kończy mi się mleczko i będę właśnie polowała na jakiś płyn micelarny :))
    Ale jak ten drażni oczka to nie dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja aktualnie używam tego z Biedronki i jest jak najbardziej w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
  16. No u mnie właśnie też BeBeauty :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)