sobota, 22 czerwca 2013

Kolorowe lato na paznokciach- podsumowanie Akcji Maliny


Ale to szybko zleciało... dopiero zaczynałam pisać kolorowe posty, a tu już koniec. Przyszedł czas na podsumowanie Akcji Maliny:)
   Cieszę się, że mogłam wziąć w niej udział:) 
 
 
Przypomnę Wam, które lakiery gościły u mnie w tym czasie(możecie dzięki temu wrócić do ich recenzji)
 


 


 

 

 
 

 
 

 
 
 
 


 
 
 
 
 
   I który stał się hitem? Mam tu olbrzymi problem... Wahałam się między Vollare Collorado a Essence nude glam. Jednak biorąc pod uwagę fakt, że Vollare wytrzymuje dłużej, ma większą pojemność, łatwiej go dostać i przede wszystkim rzuca się w oczy, to on stał się moim hitem.

   A więc ogłaszam, że moim hitem na lato jest Vollare Collorado 97!!!




6 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)