środa, 5 czerwca 2013

Co znajduje się w mojej torebce:)

Dzisiaj troszkę luźniejszy post:)
Inicjatorką akcji jest Makijażowo, a otagowała mnie Whatka
 
Otagowane osoby powinny :
Napisać o tagu, że dostało się nominację :)
(kim jest inicjatorka akcji czyli Makijażowo i kto ją otagował )
Zrobić zdjęcie torebki opisać skąd się ją ma,
Zrobić zdjęcie całej jej zawartości.
Opisać zawartość jaką się ma w torebce.
Otagować osoby które się chce, i ile się chce.
 
 

a więc, pokaż kotku, co masz w środku:)

 


Moja torebka(jedna z ilu to?;> dobra, nie umiem liczyć), którą dostałam za 1zł:P od Oriflame za wypełnienie 3 punktów programu Witamy:)
Bardzo ją lubię, bo może pomieścić ogromne ilości.


Co my tu mamy?
 
po kolei: kosmetyczka(mnóstwo różnych ciekawych rzeczy:P), kalendarz/notes w jednym, sweet parasolka, portfel, pendrive(czasami się przydaje), dokumenty, chusteczki, długopis, mp3, krem do rąk, coś do ust, pilnik, telefon:)

Oprócz tego zawsze mam jeszcze guuuumy i klucze. gumy zjedzone, klucze w drzwiach:P
I w zależności od tego, gdzie się wybieram jest tam też mnóstwo innych fajnych lub nie rzeczy:)


Taguję:


I wracam do pakowania. Robię to już drugi dzień i nadal nie mogę się spakować- wyciągnęłam aż 2 rzeczy:P i walizka się nie chce domknąć:)

23 komentarze:

  1. o tak, pendrive bardzo często się przydaje :-) szczególnie na studiach :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też lubię duże torby :) Chociaż ja mam w cholerę więcej różnych śmieci :/
    To jakiś apteczny krem ten Benzacne?;p Pewnie coś na niedoskonałości?;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się od miesiąca zbieram by ogarnąć torebkę :p Już powoli miejsca nie mam :D
      Jedynie co kojarzę to Acnederm :p Widocznie ja jakaś do tyłu jestem :D

      Usuń
    2. Dziękuję :3
      Moja mama mi truje tylko o maści ichtiolowej, której nie lubię xD
      No i nominowałam Cie do Liebster blog :p

      Usuń
  3. Jeszcze nie widziałam tak uporządkowanej torebki

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny portfel, lubię takie duże:)

    OdpowiedzUsuń
  5. w mojej torbie jest portfel , klucze,telefon,chusteczki , balsam do ust.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna ta Twoja torebka! Masz porządek. :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale masz ładną torebkę :D i fakt faktem niedrogą :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dużo nosisz ze sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nawet takiego tagu bym się nie podjęła, bo u mnie w torbie jest tego po prostu za dużo.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja w torebce staram się co jakiś czas ogarniać, bo inaczej niczego bym nie znalazła. :D
    A co do peelingu: Też poszukam. :D Jak znajdziesz to daj znać..
    .. A może wycofany jak go nigdzie nie ma?;o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam taką nadzieję. :D A co do torebki, do końca się nie ogarnie ale trzeba jakoś panować nad sytuacją. :D Chociaż po części.;D

      Usuń
  11. ładną masz tą torebkę :)
    Ja w swojej noszę najpotrzebniejsze rzeczy :) staram się nie zaśmiecać jej bzdetami :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ladna torebka i bardzo pakowna jak widac :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ładna torebka, a co do zawartości to moja jest podobna ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładna torebka ;) moja zawartość podobna ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. O jaaaa, a możesz na jednej recepcie kupić dwie sztuki?xD Przydałoby mi się :p Od kilku dni moja cera przechodzi totalny kryzys -.-'
    Nie musiałaś się śpieszyć :D Ale dziękuję :3

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ładna torebka, w mojej znajduje się głównie bałagan :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo podoba mi się ta twoja torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pendrive jest meeega przydatny ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)