piątek, 7 czerwca 2013

Akcja Malny:kolorowe lato na paznokciach /4

Cześć:)

Teraz, kiedy ten post się publikuje jestem już prawdopodobnie w połowie drogi do babci:P A może gdzieś w Rzeszowie w drodze do szkoły?;>
 
Na samym początku akcji ponarzekałam troszkę na lakiery i trwałość, ale dzisiaj zmiana:P
Tym razem pochwalę:)

 

Simple Beauty Mini 313


 

Cena: ok 3zł
Pojemność: 5ml



Opis producenta:
Lakiery Mini marki Simple Beauty to kolekcja miniaturowych lakierów do paznokci w modnych kolorach pełnych ekspresji, radości i fantazji.
W maleńkich buteleczkach znajdziemy lakier najwyższej jakości, o optymalnej konsystencji ułatwiającej jego aplikację. Lakier jest trwały, utrzymuje się na paznokciach przez kilka dni, nie odpryskuje się, ma piękny połysk. Kształt pędzelka ułatwia malowanie paznokci. Emalie nie zawierają w swym składzie toluenu i formaldehydu.
Malutkie opakowania z kolorowymi nakrętkami, ozdobione kwiatowym motywem to kwintesencja letniej swobody i radości.



Moja opinia:

   W swojej kolekcji mam kilka lakierów z tej serii, ponieważ jest to szeroka gama kolorów. Lakier znajduje się w małej buteleczce z kolorową nakrętką.
  Łatwo się go aplikuje i stosunkowo szybko wysycha (2 warstwy po ok.10 minutach). Na paznokciach wygląda soczyście i świeżo, chociaż czasami widoczne są prześwity. Mimo to ładnie kryje i nie zostawia maziaków.
   Na paznokciach wytrzymuje ok 2-3 dni, po czym ściera się- rzadko zdarza się żeby odpryskiwał.
   Kolorek intensywny i nie do wszystkiego pasuje, więc tylko czasami go używam:)






Jak się podoba?
Według mnie za tą cenę to bardzo dobry lakier.:)

25 komentarzy:

  1. Masz racje, soczysty kolorek :D mi się podoba! :D muszę chyba zacząć kupować pomarańczowe kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny, soczysty :) Lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubie pomarańcze na paznokciach :) a gdzie go kupiłaś ?

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny kolorek za ta cenę to gratka

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten lakier ale w wersji turkusowej. A pomarańcz- boski!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja właśnie dopiero w tym roku się przekonałam do pomarańczowych lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny kolorek :) I przyjemny lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cytrusowy kolorek, bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale śliczny *-* W sam raz na lato, na plaże :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Będę wdzięczna ^^ Moja mi nic nie wypisze, bo dla niej to mam 'piękną' cerę -.- A moja mama nie może takich recept wypisywać :p

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ładna pomarańczka, i nie man jakiś szalonych prześwitów co przy takim kolorze graniczy z lakierowym cudem! :)

      Usuń
  12. właśnie mam podobny kolor na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. soczysta brzoskwinka na paznokciach , podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajny odcień pomarańczy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Typowo soczysta mandarynka ;) czuć taki polot Hiszpanii :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię takie kolorki :*
    Szczęśliwej podróży życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny tani, czego chcieć więcej?

    OdpowiedzUsuń
  18. łaadny *.* gdzie kupujesz takie cuda?

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczny kolorek - idealny na lato :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)