piątek, 14 czerwca 2013

Akcja Maliny: kolorowe lato na paznokciach /6

A dzisiaj już szósty kolorek przedstawiony w ramach akcji:) 
 
 

Vollare black&white 404

 
  
Cena: ok 3zł
Pojemność: 9ml

Moja opinia

   Lakier zamknięty w kwadratowopodobnym opakowaniu. Pędzelkiem łatwo pokryć płytkę. Przy dwóch warstwach krycie jest bardzo dobre, a kolor intensywny.
   Nie jest to lakier szybkoschnący, ale już po 3-4 minutach całość wysycha.
   Na paznokciach wygląda bardzo ładnie i nie widać żadnych prześwitów. Utrzymuje się 2-3 dni. Po dwóch dniach zaczyna się delikatnie ścierać, rzadko odpryskuje.


 


Za tą cenę warto go kupić. Oceniam go bardzo dobrze, chociaż kolor średnio mi pasuje:)

23 komentarze:

  1. jaki ładny trawiasty kolro *___________* uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny kolorek:) ja obecnie jestem na etapie szukania odpowiedniej zieleni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny kolor :) taka ciekawa jest ta zieleń :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny kolor :))
    A bal to miałam na zakończenie roku. Było świetne, zaczepiście i w ogóle bajecznie ♥ Nauczyciele bawili się razem z nami, DJ miał niesamowite poczucie humoru, a osoby, które przyszły nadały całej imprezie klimatu. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gabiiii, żyyyyjeszzzz? :((
      Chodź pewnie jesteś zajęta pracą i wypoczynkiem :))

      Usuń
    2. Żyyyyjesz ^^
      Po tych 2 razach szału nie ma, ale lepszy on niż jego śmierdzący brat :/ Ale w końcu to tylko 4 zł :D

      Usuń
    3. Zamiast się uczyć wiersza na koniec roku, który mówię na dużej hali, na oficjalnym zakończeniu (zresztą jak co roku) to ja siedzę i piszę komentarze :P Suuuper, ale w końcu to AŻ 2 tygodnie mam na to :D Zdążę na pewnooo.

      Usuń
  5. ładny kolorek, pierwsze moje skojarzenie to trawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zieleni jeszcze nie miałam :D . Ładnie wygląda ; * .

    OdpowiedzUsuń
  7. kolor ładny ale widze ze nie rozprowadza sie rownomiernie,mam wrazenie ze robi przeswity

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki cudowny kolor! :O
    Jak stosowałam Jantara na noc i rano myłam głowę to nic takiego nie zauważyłam :) Jak rano stosowałam to faktycznie szybciej mi się włosy przetłuszczały :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nadrobisz kochana :)
      Ja też za Tobą tęsknie :* Z utęsknieniem czekam, aż wrócisz do normalności :)
      Ja prawdopodobnie od lipca też zacznę pracować, więc będę miała mniej czasu na wszystko :(

      Usuń
  9. fajna zieleń :) taki odcień, które bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. widzę pazurki w coraz lepszej kondycji! :)
    Kolor nie mój. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)