wtorek, 11 czerwca 2013

Akcja Maliny: kolorowe lato na paznokciach /5


Hey :)
 
 
Dzisiaj moja perełka w kolekcji:)

 

Vollare Colorado 97

Cena: ok 3zł
Pojemność: 12ml
Opis producenta:
Lakier do paznokci dostępny w kilkudziesięciu pięknych matowych oraz perłowych odcieniach. Nadaje paznokciom wspaniały połysk. Nie ściera się, ani nie odpryskuje, po nałożeniu 2-3 warstw lakieru pokrywa płytkę paznokciową równomierną taflą koloru.

 

Moja opinia:


   Jak już na wstępie wspomniałam- moja perełka. Lakier, którego jestem pewna, że nie wyrzucę z powodu zaschnięcia, a raczej z jego wykończenia:)
   Zamknięty w sporym opakowaniu i ciekawym kształcie. Długa nakrętka dobrze leży w dłoni, więc malowanie jest wygodne. Lakier zawsze nakładam dwoma warstwami, dzięki czemu efekt krycia jest idealny.
   Po maksymalnie 10 minutach(i tak przesadziłam) całość jest zupełnie sucha i nie ma obawy, że o coś obetrzemy. Poza tym kolor jest bardzo intensywny i baaardzo go lubię.
   Co do trwałości- wytrzymuje ok 3-4 dni po czym na końcówkach widoczne są niewielkie starcia. Odprysków nie miałam nigdy(a używałam go bardzo często- prawie sięga dna)




 

Nie będę pytać, co myślicie- ważne, że ja go uwielbiam<3

17 komentarzy:

  1. ale piękny kolorek :-)
    czasem można dorwać perełki za grosze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. soczysta ta czerwień :) sexi :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Co do czerwieni to jestem zawsze na tak:D Ładny odcień:)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam takie czerwienie *______*

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna klasyczna czerwień :) uwielbiam taką na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tego lakieru :D Ale pięknie wygląda ta czerwień *-* mrau *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czemu nie widzisz zdjęć? Coś zepsułam bawiąc się html'em? :O

      Usuń
  7. Jak ja lubię czerwień ! ; )) .

    OdpowiedzUsuń
  8. oj ta intensywność koloru :) fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nominowałam Ciebie do zabawy na moim blogu :) zapraszam :)
      www.anessca.blogspot.com

      Usuń
  9. Kocham czerwienie, a ta jest cudowna. Jeśli dołożyć do tego czas schnięcia- ideał :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Skąd ty takie cuda bierzesz, co? :D
    Piękny jest ♥
    Tralalala, a jutro mam baaaal ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna, krwista czerwień! baardzo lubię lakiery z colorado!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)