wtorek, 4 czerwca 2013

Akcja Maliny: kolorowe lato na paznokciach /3

 :))
Próbowałam się spakować:P aha- jasne, chyba walizka jest za mała... zasunęłam ją... ale moment? a kosmetyki, gdzie spakuję? Nie wiem na ile jadę, nie wiem, co brać... <loool> Po raz pierwszy, nie wiem co spakować...;/ 

Dzisiaj kolejny post dotyczący Akcji Maliny


Essence colour&go



Cena: ok 7zł
Pojemność: 8ml


 

Opis producenta:
Lakier do paznokci szybkoschnący. Występuje w ciepłych oraz zimnych tonach kolorystycznych. Dzięki ulepszonej formule lakier idealnie kryje, utrzymuje się przez długi czas i tworzy żelowy efekt. Paznokcie pomalowane lakierem wyglądają elegancko i ładnie połyskują. Przed przystąpieniem do malowania zaleca się odtłuścić płytkę paznokcia zmywaczem. Produkt dostępny w wielu kolorach.

  Moja opinia:

 Zacznę od opakowanie- bardzo fajniutki kształt buteleczki, wygodnie się ją trzyma. Oprócz tego w środku płaski duży pędzelek, który ułatwia malowanie.
   Kolor na paznokciach wygląda super, bardzo mi się podoba.
   Lakier schnie całkiem szybo, bo już po ok 2-3 minutach całość wysycha.
   I to tyle plusów. Całość wytrzymuje aż pół dnia. Nie no sory... przesada. Po kilku godzinach są odpryski. Raz udało mi się mieć go 2 dni(nie moczyłam wtedy za dużo rąk;/) i wtedy dopiero się ścierał.
   Na moich pazurkach jeszcze widać 'ciapki na palcach', bo chciałam uchwycić lakier zanim odpryśnie(i dobrze, bo godzinę później już były odpryski). Oprócz tego na serdecznym widać dziurkę, bo niestety zahaczyłam o coś i poszło- taka to trwałość.
 

I jak się podoba?
Szkoda, że taki nietrwały...

24 komentarze:

  1. Ja miałam kilka i po godzinie czy dwóch wychodził na paznokciu taki spękany pajączek po czym odpryskiwał jak szalony... ni i szybko mi zgluciały przez co nie dało się już wcale malować. Omijam te lakiery szerokim łukiem pomimo ładnych kolorów

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Czyli wychodzi na to, że biorą z gazet i sprzedają oddzielnie ;D chyba, że Ci od gazet odsprzedają tym sklepom, żeby im to zeszło :D jeśli za dużo tego naprodukują :D

      Usuń
  3. No kolor jakoś do mnie nie przemawia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny kolorek :) szczerze mówiąc jeszcze nie miałam lakieru z tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorek ładny, ale to prawda, że trwałość mają słabą. Wydaję mi się, że poprzednia seria, ta z tymi prostokątnymi końcówkami była lepsza.
    Chociaż lubię ich pędzelki ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale Ty to co innego :p Moje to codziennie gorzej wyglądają :< Nie wiem już zupełnie co może mi pomóc. Smaruje kremami, olejkami i dupa! Nic! :<

      Usuń
    2. Ja też mam chyba z 2-3 :p
      Masakra już kompletnie nie wiem jak to uratować :<

      Usuń
  6. kolorek jest piękny i pędzelek bardzo praktyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam/mam z tej serii taki czerwony kupiony specjalnie na zawody siatkarskie :D czerwone stroje=czerwone paznokcie. Bardzo ładny kolor i w ogóle, ale jak wróciłam z zawodów w siatkówkę to miałam troszeczkę zdrapane końcówki :/
    U mnie dzisiaj też kolor, ale na paznokciach od stóp :D Są przebrzydko pomalowane, bo się nie dało inaczej. :/

    A gdzie jedziesz? I też mam zawsze problem z zapakowaniem walizki :D Głównie z kosmetykami, na mazury na 4 dni wzięłam chyba z 3 kosmetyczki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skąd ja to znam... Jeszcze musi się trochę zmieścić do walizki,a ta mała menda nie chce się dopiąć. Szlag człowieka trafia, bo cały wieczór pakowania stracony, a tu się okazuje, że trzeba całą walizkę przetrzepać, bo coś nie chce wejść :/

      Usuń
  8. taki kolor lubie tylko u stóp :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja mam z essence colour&go tylko że w innej buteleczce i trzyma 3-5 dni.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor fajny, szkoda, że na pół dnia...

    OdpowiedzUsuń
  11. kolor w butelce teki niepozorny, ale na paznokciach bardzo ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. gdyby tak wróciły te lakiery w starej wersji... :(

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładny kolorek :)
    zapraszam tez do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja bardzo lubię ten kolorek :D śliczny !

    OdpowiedzUsuń
  15. Pytałaś u mnie o tą maskę Best - ja ją zamawiałam na doz-ie.Tam jest dużo kosmetyków, które ciężko znaleźć stacjonarnie. Zamawiasz na doz.pl a odbierasz w wybranym punkcie aptecznym. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię te lakiery :P . Nawet opisałam wczoraj z tej samej firmy lakier :) . ładnie się prezentuje ;] .

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)