sobota, 25 maja 2013

Tanie nawilżanie... Nawilżająca odżywka do włosów Alterra

Cześć:)

Nie będę się chwalić, jak to fajnie jest mieć długie wakacje, bo jeszcze tego nie czuję.
Wreszcie mogę spać dłuuuugo- prawie, bo ostatnie kilka nocy zarywam na rozmowach:P
Chcę już wrzesień:P Albo chociaż połowę czerwca<3 tyle, nie będę Was wtajemniczać;*


Dzisiaj parę zdań o odżywce, do której podeszłam z dystansem.
Wypadałoby kupić jakąś... ale jaką? O! promocja w Ross, taka tania(ok 5zł)? Pewnie się nie sprawdzi, ale co tam...
Przekonajmy się:)

Alterra Nawilżająca odżywka `Granat i aloes`

 

  Opis producenta: 
Każde włosy zasługują na indywidualną pielęgnację. Do produkcji odżywki nawilżającej Alterra zastosowaliśmy specjalnie dobrane składniki najwyższej jakości: wartościowa kompozycja pielęgnacyjna z wyciągami z aloesu, granatu i kwiatów akacji pielęgnuje włosy, nawilża je i dostarcza włosom zniszczonym nowej energii.

Stosowanie: Rozprowadzić na mokrych włosach, wmasować i spłukać dostateczną ilością wody. Wypróbuj również naszą kurację do włosów Alterra z granatem i aloesem.

Gwarantowane cechy produktu:
- nie zawiera syntetycznych barwników, substancji zapachowych i konserwujących
- bez silikonów, parafiny i innych związków olejów mineralnych
- dobra tolerancja przez skórę potwierdzona dermatologicznie
- produkt nie zawiera substancji pochodzenia zwierzęcego.
Cena: ok 7zł (często w promocji)
Pojemność: 250ml


Moja opinia:

   Odżywka znajduje się w białym opakowaniu zamykanym na klik. Bardzo wygodne, bo stoi 'do góry nogami', więc na całość łatwo się wydobywa. Nie wiem, jak będzie z końcówką, bo do tego mi daleko. Używam jej już ok 2 miesiące i nie wiem, czy pół zużyłam? Więc jest bardzo wydajna. Mały minus za papierową etykietkę, która się zmywa w wodzie.
   Po otworzeniu od razu wyczuwamy granat(aloes się gdzieś gubi). Jest to po prostu obłędny zapach- intensywny, ale nie duszący- w sam raz. I co najważniejsze- po umyciu włosy nadal pięknie pachną.
   Odżywka ma postać białej gęstej substancji, która w dotyku przypomina krem(?). Dla mnie nowość, bo do tej pory miałam odżywki, które były bardzo rzadkie. Aplikacja jest bardzo przyjemna i nie sprawia kłopotu. Problemu nie ma też ze zmyciem. 
   Już po pierwszym spłukaniu czułam, że włosy są inne. Po wyschnięciu są bardzo sypkie, miękkie i ładnie wyglądają. Nie ma też żadnego problemu z rozczesywaniem- powiedziałabym nawet, że nico je ułatwia.
   Odżywkę stosuję po każdym myciu(z wyjątkiem dnia, w którym nakładam maskę)


Do tej pory to chyba najlepsza odżywka, jaką miałam i z pewnością kupię następną.

Alterra mnie do siebie coraz bardziej przekonuje.

Miałyście ją? Co sądzicie? Też Was zachwyca?

Cium, Gabi;*

24 komentarze:

  1. Nie miałam ale wiele o niej czytałam. Wydaje się być 'porządna'.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam ;D ale pewnie kupię! :D w poniedziałek będę robić najazd na ross to pewnie nie jedno znajdzie się w koszyku xD buziole :*

    OdpowiedzUsuń
  3. nie stosuję odżywek, ale gdybym stosowała to pewnie bym wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. też ją uwielbiam, teraz testuję inne, ale nie dorównują tej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety u mnie, ani maska, ani odżywka nie sprawdziły się ze względu na alkohol w składzie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak nie będę miała 8 postów to zwalę na Ciebie winę :D Po prostu moje włosy nie lubią alkoholu :/

      Usuń
    2. Też mam sporo lakierów, ale po prostu nie umiem malować paznokci XD Zawsze albo brzydko to wygląda albo krzywo :(

      Usuń
    3. A to idziesz do jakiejś szkoły kosmetycznej?:) Fajnie ;) No i ja zawsze zapaćkam pół palca lakierem xD

      Usuń
  6. Szukałam jej w rossmanie , ale niestety nie znalazłam :( . Dużo razy widziałam u kogoś recenzję o tej odżywce i muszę ją przetestować ;)) .

    OdpowiedzUsuń
  7. zakup priorytetowy - podkład rimmel match perfection :D na drugi ogień idą kremy: siarkowa moc i z nivea na noc, tusz z Wibo z efektem sztucznych rzęs, jakieś lakiery (nad kolorami jeszcze się nie zastanawiałam) i maski na twarz - najlepiej jakieś oczyszczające :D i to chyba tyle.. Chyba, że jeszcze się coś trafi nieplanowanego ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę Ci oddać podkład Rimmela odcień 101, raz użyty :D Mi nie przypasował :p

      Usuń
  8. Jeszcze nic nie powiedziała, czy chce :p Z nią to nic nie wiadomo ^^ Do medycznej? :O Wiesz ile tam kucia?:D Chcesz zostać lekarzem?:D Przepraszam za tą ciekawość :D Po prostu podziwiam ludzi, którzy idą na jakikolwiek kierunek medyczny^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem amatorką, to źle?:( Ale trzymam kciuki ^.^ W razie czego zapraszam do Łodzi na studia :D
      Jak coś dam Ci znać :)

      Usuń
  9. Nie miałam żadnego produktu z tej firmy/marki.Używam odżywki Kallos i muszę ją zużyć do końca a mam ją już niecały rok

    OdpowiedzUsuń
  10. nigdy jej jeszcze nie miałam, a to dziwne, bo dużo pochlebnych recenzji czytałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeżeli chcesz się dowiedzieć czegoś o odżywce Kallos to zapraszam na mój blog.Niedawno umieściłam recenzje tego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Idziesz na technika usług kosmetycznych?! :D ja skończyłam tą szkołę i jestem bardzo zadowolona, ale pracy nie mam ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie w Przemyślu :D w Łańcucie ;) ale ponoć zamykają, a szkoła była dzienna i za free :D

      Usuń
    2. No pisałam CV :D jakie szkoły ukończyłam i co najbardziej lubie robic :D a rozmowa kwalifikacyjna to jest tylko taka jakby formalność, że jesteś na 100% zdecydowana, że idziesz do szkoły :D więc nie bój się :D zapytają dlaczego chcesz isc tu do szkoły, ale to i niekoniecznie: ) Chcą Cie tylko zobaczyc i tyle :D wiec zero stresu :D

      Usuń
  13. a ja, a ja?!:D Mogę Cie przygarnąć w Łodzi <3 Pokaże Ci co i gdzie i jak :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj kobito nie marudź, dostaniesz ten podkład i już ^.^ No i zapraszam, zapraszam do Łodzi, zawsze Cie przygarnę, w razie czego zrobię Ci przejażdżkę na motocyklu, jeśli się nie boisz :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam jej, ale planuję ją w najbliższym czasie wypróbować, prawdopodobnie po tym jak zużyję odżywkę z Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze nie miałam, ale zamierzam kupić :) muszę tylko wykończyć swoje odżywki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Właśnie zakupiłam ją w promocji w rossmanie za około 5zł i mam zamiar wypróbować bo jest bardzo często polecana przez blogerki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)