czwartek, 2 maja 2013

Przestroga!!! Nie nabierzcie się... Westerfield

Cześć.
Miałam się tu nie pojawiać, ale no cóż... Wasze posty są ciekawsze niż nauka.


Ale nie o tym dzisiaj....
Jakieś 2 miesiące temu dzwonił ktoś z prywatnego nru. Odebrałam ok, super. Jakaś pani przypominała mi o akcji, w której rzekomo wzięłam udział(darmowe testowanie maszynek do golenia Infinity firmy Westerfield ). Nie pamiętam czegoś takiego, ale dobra... Gada, gada, opowiada, zachęca a ja dziękuję i mówię, że nie. W końcu mnie tak zakręciła, że się zgodziłam;/ Miałam dostać za darmo maszynkę nowej, super marki itd za darmo (jedynie pokryć koszt wysyłki 19.90zł- co dotarło do mnie dopiero po zakończeniu rozmowy).

Nie dostawałam nic i już się cieszyłam, spokój. Aha. Jasne. Dzisiaj dostałam. Paczuszka bez znaczka bez niczego. Otworzyłam- ooo ładna maszynka. No tak, ale 19.90zł muszę zapłacić./ Dobra ok;/ Ale sobie przpomniałam coś o tym, że jeżeli nie zrezygnuję to będę dostawać kolejne co 2 miesiące za ponad 50 zł.
Szybko internet, co robić. To, co znalazłam- szoook. Miliony ludzi nabranych tak samo, jak ja.;/ Podam Wam linki do poczytania.;/ Wysłałam maile, dodzwoniłam się do biura obsługi(pani oczywiście wciskała kolejne kity, zniżki nawet do 30%;/- ale tym razem byłam asertywna- NIE). I co dalej zobaczymy. Mam nadzieję, że nie trafię do tych osób, którym przychodzą maszynki co 2 miesiące i muszą płacić za ich odebranie lub nie;/

Nie będę się rozpisywać więcej- chodzi o to, że firma oszukuje, nabiera ludzi i wyłudza kasę! A potem ludzie nie wiedzą, co robić, bo dostają wezwania do zapłaty za kolejne produkty, których nie dostali.
Nie nabierzcie się na to.!!!

Tu możecie poczytać o skutkach:
klik 1
klik 2
klik 3
Takich wpisów są setki....


EDIT(z dnia 10.09,2016r)

Minęło już przeszło 3 lata od całej akcji, a wciąż na blogu pojawiają się osoby szukające pomocy, więc dodaję adnotację. Od czasu moich maili, telefonu i wysłania listu minęło kilka lat- nie dostałam nic więcej. Cisza spokój. A dla ciekawskich- dopiero wczoraj odgrzebałam tą 'cudowną' maszynkę i jej użyłam;)- okey fajna jest, nie można narzekać, ale i tak- ludzie czytajcie umowy i bądźcie asertywni- w życiu nie ma nic za darmo. :) Pozdrawiam.

A teraz nieco przyjemniejsze sprawy.
Jako, że zmobilizowałam się i w końcu 'ruszyłam' coś na blogu, chciałam Was zaprosić na facebooka:)
Jeżeli, któraś z Was chciałaby mnie polubić na bloglovin i dodać do kręgów będzie mi bardzo miło:) (też słyszałam o tym, co ma się rzekomo dziać z bloggerem, więc się ubezpieczam)

Wszystko znajdziecie po lewej stronie:)


Pozdrawiam, Gabi;*

47 komentarzy:

  1. też do mnie dzwonili, ale nie mogłam odebrać. Ale mam takie zboczenie że zawsze nieznane nieodebrane nr sprawdzam w necie... na drugi dzień też dzwonili, ale już wiedziałam żeby nie odbierać. Słyszałam, że teraz dają w prezencie bieliznę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jeszcze lepiej. Ja raz nie odebrałam, drugi. Ale w tym samym czasie pisałam kilka podań o pracę i w końcu odebrałam ten 'prywatny'...;/

      Usuń
    2. Siemka mam pytanie a miedzy innymi chodzi o to że firma Westerfield wysyła mi co 2 miesiące jedną i tą samą przesyłkę w której znajdują się 3 pary majtek w tym wypadku mam już 3 w tym 2 puste i dzisiaj dostałam kolejną przesyłkę pisałam na meila rezygnację ale brak odpowiedzi do dzisiaj . jak dzwoniłam tam nikt nie odbiera totalny brak kontaktu i jakieś monity z Windykacji co robić ??? proszę o pomoc

      Usuń
    3. Siemka mam pytanie a miedzy innymi chodzi o to że firma Westerfield wysyła mi co 2 miesiące jedną i tą samą przesyłkę w której znajdują się 3 pary majtek w tym wypadku mam już 3 w tym 2 puste i dzisiaj dostałam kolejną przesyłkę pisałam na meila rezygnację ale brak odpowiedzi do dzisiaj . jak dzwoniłam tam nikt nie odbiera totalny brak kontaktu i jakieś monity z Windykacji co robić ??? proszę o pomoc

      Usuń
    4. musisz próbować się dodzwonić i wyślij też list polecony do firmy dane masz podane na tej przesyłce

      Usuń
  2. Mam nadzieję , że jakoś uda Ci się wybrnąć z tej sytuacji ;). Dobrze ,że nas ostrzegłaś przed tym . Współczuję , teraz już będziesz wiedziała , że trzeba mówić stanowcze NIE takim naciągaczom ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pół dnia chodziłam w nerwach i w końcu stwierdziłam, że warto o tym napisać. Szkoda, że ja wcześniej nie wiedziałam. Trudno, człowiek uczy się na błędach. Mam nadzieję, że ta przemiła pani załatwi sprawę i nie dostanę nic więcej;/

      Usuń
  3. dzwoniła do mnie przemiła pani z tymi maszynkami:) po moim nie dalej namawiała, po drugiem nie dalej namawiała i po 3 nie - zrezygnowała, ale była bardzo wytrwała :D dobrze że się nie nabrałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zazdroszczę. też odmawiałam, ale była tak natrętna... a ja głupia zamiast się rozłączyć to słuchałam. Mam nauczkę.;/

      Usuń
    2. mam nadzieje że to się dobrze skończy, trochę poczytałam i faktycznie to jest jakieś oszustwo... w ogóle nie pamiętam żeby mi w tej rozmowie mówiła o kolejnych paczkach. Oby się wyjaśniło!

      Usuń
    3. Mi mówiła i ja od razu mówię, że nie chcę. Ona, ze dobrze, że na razie tak zostanie, jeżeli nie będę chciała to zrezygnuję. Zobaczymy.

      Usuń
  4. Słyszałam właśnie o tej firmie chyba na wątku Rossmannowskim czy gdzieś indziej na którymś z forum.
    A ty tm się ucz :D Choć właściwie to z drugiej strony w ten sposób się odstresowujesz trochę (chodzi podglądanie blogów :))
    Właśnie od wczoraj gram w simsy i trochę rzadziej bywam tutaj i ówdzie :D
    A u mnie właśnie rozdanie się zaczęło ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już mi się nie chce uczyć. Uszami mi wychodzi;/Mam serdecznie dość. Już nie wiem, za co się brać.
      Ooo już lecę do ciebie się zgłaszać;**

      Usuń
  5. To straszne dlatego ja nie odbieram takich telefonów ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze, że o tym napisałaś ku przestrodze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć,zapraszam na rozdanie do mnie:
    http://daquerreblog.blogspot.com/2013/04/pierwsze-rozdanie.html

    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojojojoj, kiepsko. Oby wszystko dobrze się ułożyło kochana i żeby więcej nic nie przysłali :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Też do mnie dzwonili, ale stanowczo odmówiłam. Nie ma co to jest naciąganie. Zresztą kilka dni wczesniej czytałam o takim czymś na internecie.
    polecam ten artykuł : http://prawnik-na-macierzynskim.blog.pl/2012/10/31/%E2%80%9Eshave-yourself%E2%80%9D-czyli-ogol-sie-kobieto-%E2%80%A6/

    OdpowiedzUsuń
  10. słyszałam o tym i rzeczywiście nieźle nabierają ludzi..

    OdpowiedzUsuń
  11. Moja mama też zapłaciła te 20 zł i dostała tę maszynkę, ale teraz będzie dzwonić, że nie chce nic więcej. Zła byłam na nią, że się zgodziła, no ale byleby nie było z tego problemów... ;/ Dzięki, że napisałaś.

    OdpowiedzUsuń
  12. też do mnie dzowniła pani kiedyś o masyznki , odmówiłam, a niedawno o darmową bieliznę tylko musze poryć 20 zł przesyłki..również odmowiłam.

    OdpowiedzUsuń
  13. no ci ludzie już chyba zapomnieli gdzie kończy się granica handlowania i wmuszania....
    współczuję sytuacji...

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie, że uprzedziłaś, ale mam nadzieję na Litwę dzwonić nie będą :)

    OdpowiedzUsuń
  15. to jakaś epidemia się już robi...ostatnio kobieta na poczcie robiła straszną aferę że listonosz ma jej przesyłek z tej firmy nie wtykać do skrzynki...

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniała przestroga na przyszłość! :)
    Dziewczyny trzeba się trzymać od tej firmy z daleka!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dobrze, że ostrzegasz, do mnie na szczęście nie dzwonili...

    OdpowiedzUsuń
  18. też dałam się na to g**no nabrać, pani która do mnie dzwoniła pod koniec kwietnia była miła, powiedziała, że dzwoni w sprawie mojego logowania się na taką stronę ze zniżkami do różnych sklepów, potwierdziłam, że coś takiego było i dałam się namówić na przesyłkę, bo powiedziała mi, że nic nie płacę, a oni ponoszą koszty przesyłki czyli te 19.90 zł. właśnie dziś dostałam ten pakiet startowy z jednym wkładem. jestem strasznie zła na swoją głupotę. do biura obsługi klienta udało mi się dodzwonić dopiero za 5/6 razem, gdzie każde oczekiwanie na rozmowę trwało 4 minuty. odebrał jakiś dziwny pan, podałam numer klienta z faktury i powiedziałam, że rezygnuję z abonamentu. powiedział, że dobrze, że nie przyjdą już do mnie żadne paczki, jestem ciekawa czy tak będzie, ale byłam bardzo stanowcza podczas tej rozmowy, denerwuje mnie tylko to, że nie chciał mi przesłać potwierdzenia emailem, bo rozmowa jest nagrywana i to daje potwierdzenie.. dałam się nabrać pierwszy i ostatni raz, ostrzegam innych przed tą firmą !!!

    daj znać jak potoczyła się Twoja sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Słuchajcie ja też sie na to nabrałam;/ dostałam paczkę z maszynką z adresem z Holandii? Jednak też dostałam fakturę którą powinnam zapłacić do 10.07.2013 w kwcoie 34,90zł, niestety zapomniałam o tym całkiem. I się zastanawiam czy zapłacić i potem zadzwonić że nic nie chcę i rezygnuje? Boje się ;/

    OdpowiedzUsuń
  20. A ja powiem tak: Odbierałbym te przesyłki i niczym się nie przejmował, ponieważ są wysyłane listem zwykłym (czyli nie rejestrowanym) niczego nie podpisujecie przy odbiorze przesyłki. To że płacicie te koszty przesyłki to wasza dobra wola. Ta firma nie udowodni tego że otrzymaliście jakąkolwiek przesyłkę od nich ponieważ nie mają dowodu nadania przesyłki. Zawsze można powiedzieć że niczego nie otrzymaliście. i mogą was cmoknąć....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam sie z panem markiem Bronowskim

      Usuń
    2. tak Pan marek Bronowski dobrze muwi beda slac a jak ta osoba nie odezwie sie do nich to i przestana a nietrzeba bac sie findykacji zadnej ich tylko warunek nie odzywac sie i pojscdo biura takiego federacji konsumentow jest takie biuro w kazdym miescie miesci sie w starostwie

      Usuń
  21. Witam. Mam pytanie - czy posiada ktoś z Was adres mailowy do tej firmy? Pozdrawiam i dziękuję za podanie

    OdpowiedzUsuń
  22. Meila nie ma, trzeba wysłać na adres warszawski

    OdpowiedzUsuń
  23. czy możę ktoś podać nr konta jaki znajduje się na pierwszej fakturze na kwotę 19,90 ??
    Zrobiłam przelew więc w historii banku mam zapisane że zapłaciłam za tą nieszczęsną maszynkę ! a teraz przyszło ponaglenie że jednak nie jest zapłacona :/ jak dzwonię do biura Obsługi to kobieta mówi że wysłałam na zły nr konta ;( a ja wyrzuciłam gdzieś tą fakturę :/
    przecież do cholery ni ewymyśliłam sobie z głowy 26 cyfr :/ błagam o pomoc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda mnie pania teraz dostali wplate i beda tylko slac wiecej i i kazac placic nie zamawia sie nic przez tel niech pani idzie do federacji konsumenta napisza pismo pani opowie wszystko i wysle pani poleconym listem do firmy tej za potwierdzeniem odbioru skserowac pismo tylko

      Usuń
  24. dopoki tuska nie wypierdolo polacy z rzadu tak bedzie boto mafia tuska szanowni polacy obudzcie sie nie badzcie naiwni czemu dajecie sie otumanic przez telefon a potem idziecie do federacji konsumenta wszystko to sa oszusci tuska niepomagajcie panoszyc sie tuskowi powiem ze Polski juz niema jest tylko teoretycznie tusk i bizmesmeni to huje i kurwy

    OdpowiedzUsuń
  25. Ci oszusci juz grasuja w Bialej Podlaskiej

    OdpowiedzUsuń
  26. tak prawda listonosz zostawia zwykly list w skrzynce i nie martwcie sie ludzie nie wysylac pieniedzy uzywac maszynke czy majtki do zniszczenia potemwypierdolic do kosza czy na ulice i nie myslec szkoda zdrowia

    OdpowiedzUsuń
  27. zanim napiszesz jakąkolwiek głupotę, zastanów się nad tym że ludzie mogą pisać co chcą i nad tym gdzie się podział Twój mózg :) rozmowa jest nagrywana a potem odsłuchiwana, jeżeli jest niepoprawna towar nie trafia do klienta. jeżeli klient wyraził zgodę, wtedy jest wysyłana. rezygnacje można złożyć w każdej chwili, a jeżeli nie otrzymało się towaru to wysyła się pismo z prośbą o wycofanie płatności bądź załatwia osobiście i po sprawie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Tez do mnie dzwonili i dalan sie zrobic na cacy.

    OdpowiedzUsuń
  29. Dzień dobry, wczoraj zadzwoniła do mnie przedstawicielka tej firmy. Zaproponowała maszynki do golenia lub depilacji. Najpierw nie zgodziłam się, ale jak powiedziała, że nie będzie wysyłać towaru, tylko regulamin i umowę, to zgodziłam się i podałam adres. Dopiero dzisiaj weszłam na internet i jestem trochę zaniepokojona.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja korzystam z tych maszynek od jakiegoś już czasu. Ogólnie są w porządku też było jak piszecie. Nie dostalam na początku żadnych maszynek a przyszło wezwanie. Zadzwoniłam i zgłosiłam to. Wysłali mi maszynki. Korzystam z nich do dziś, dostaje je regularnie. Jednak mam zamiar zrezygnować. Jestem ciekawa czy odbędzie się to bez ekscesów. Ogólnie decyzję podjęłam świadomie kupując je.

    OdpowiedzUsuń
  31. Po za tym siedzę w sprzedaży wiem jak to wszystko działa. Dlatego jakie kolwiek pismo gdzieś wysyłacie to róbcie to poprzez list priorytetowy. Zachowajcie potwierdzenie nadania listu oraz zróbcie kopię dokumentu który wysyłacie. To samo tyczy się wpłat.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)