środa, 8 maja 2013

O takim jednym co kryje...Korektor Bell

Cześć. :)

No dobra, zostało tylko 5 egzaminów :) Powiem tak: polski?- eee mam wrażenie, że nie zdałam (pozdrawiam tego, kto układał pytania;/); matma- tralalalal banał a Gaba i tak zrobiła milion błędów;/- 74% mam na pewno, liczę jednak na więcej :P Jutro wolne ;)

No i piątek, sobota maratonik z polskim i ruskim trzymać kciuki;*

A dzisiaj o mojej nowej miłości w maskowaniu :)

Korektor Bell

 
Cena: ok. 6zł
Pojemność: 7.5g

Kupiłam go już jakiś czas temu, bo zachęciły mnie pozytywne opinie. I to był super pomysł. Sprawdził się w 100%.

Korektor w niewielkim opakowaniu typowym dla błyszczyków:) Wewnątrz substancja o beżowym kolorze, bezzapachowa:)


A wygląda mniej więcej tak:

  

Robię kilka 'ciapek' pod oczami i na blizny a potem rozcieram :)

Nic się nie lepi, nie roluje, nie tworzy brzydkiego efektu. Bardzo dobrze kryje nie tylko niedoskonałości, ale i cienie pod oczami :) 

Efekt możecie zobaczyć tu :

 
Zdjęcie słabe, wiem i nieco inne światło itd... w rzeczywistości wygląda to zupełnie inaczej i o niebo lepiej.

Jeżeli miałabym Wam polecić jakiś korektor to właśnie ten- bardzo go polubiłam. no i ta cena :))

Zapraszam Was również do nowych zakładek 'sprzedaż/wymiana' i 'wishlista' - może któraś ma moje zachcianki ?:), a także na fanpage


Pozdrawiam, Gabi;*


 




21 komentarzy:

  1. no takie coś dobrze mieć w kosmetyczce, w razie niemiłego gościa na twarzy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ohoho muszę iść po niego do sklepu ! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba się w niego zaopatrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam go i to mój pierwszy korektor, ale jestem zadowolona, choć zbyt wielkich niedoskonałości nie zakryje, ale cienie pod oczami - rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Raz słyszałam że jest on kiepski a tu prosze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkiem dobry:) Powodzenia z maturami :)!

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny korektor, jeszcze takiego nie spotkałam (opakowanie)

    i powodzenia na maturach!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nominowałam Cie do liebster blog award http://encepencce.blogspot.com/2013/05/liebster-blog-award.html#more :)

    OdpowiedzUsuń
  9. W Biedronce widziałam ^.^
    Nie martw się na pewno lepiej Ci poszło :* Ja zawsze narobię głupich błędów np. napisałam, że (nie na maturze tylko kiedyś w szkole), że słoń i słońce należą do tej samej rodziny wyrazów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co się ze mnie śmiejesz :D Haha, teraz sama się z siebie smieję, bo mi sie przypomniała ta sytuacja :D

      Usuń
    2. Ej, widziałam na twoim FB informacje o jakimś rozdaniu... Co tam przede mną ukrywasz, co? :D

      Usuń
  10. Widzę, że nie jesteś zadowolona z matury z polskiego? Na pewno będzie dobrze! Ja już na szczęście wszystkie pisemne mam za sobą, jeszcze tylko dwie ustne przede mną i koniec <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już mam za sobą obowiązkowe matury, rozszerzony angielski i rozszerzony polski, chyba też pisałaś polski R, nie? Który temat wybrałaś? :P Ja jestem nawet zadowolona z siebie, ale mogło być lepiej, mam nadzieję, że gdzieś się dostanę, hahaha xD Przede mną jeszcze ustny polski w przyszły wtorek i ustny angielski w następny wtorek :D

      Usuń
    2. Ja też pisałam drugi temat :D A gdzie później planujesz iść na studia? :)

      Usuń
    3. To dokładnie tak samo jak ja, z tym że ja na studia chcę iść już od tego roku, a w międzyczasie, w weekendy chodzić do szkoły policealnej, mam w planach fryzjerkę, a później kosmetyczkę albo odwrotnie ;)

      Usuń
  11. Pod oczy jest okej, ale na jakieś wypryski czy przebarwienia - tragedia!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)