sobota, 18 maja 2013

O flircie słów kilka... Wibo Gel Like Amethyst


Cześć :)

Przepraszam, że tak bardzo zaniedbałam bloga, ale matura...;/ Poprawię się, obiecuję. W czwartek koniec tej męki i posty będą się już regularnie pojawiać :)

Nie będę pisać, jak to źle mi poszło, bo nie ma sensu:)

Jakiś czas temu Natalia obdarowała mnie dodatkową nagrodą za aktywność. Przez to zamieszanie zupełnie o tym zapomniałam. W zeszłym tygodniu przyszła do mnie paczuszka i byłam bardzo ciekawa, CO takiego dostałam :)

Nawet nie wiecie, jak się zobaczyłam, że to lakier Wibo, który zaprojektowała Amethyst :)

 
ślicznie wygląda, prawda?

Powiem jedno- nienawidzę różu- hate, hate, hate (minimalne wyjątki), ale ten lakier po prostu pokochałam. Tak bardzo mi się spodobał, że muszę o nim napisać kilka słów:)
 



 

Maluje się nim bardzo szybko. Nie zostawia żadnych maziaków. Bardzo ładnie kryje (już jedna warstwa). Ja jednak maluję dwoma, bo kolor jest intensywniejszy.

 

Schnie dość szybko. Po ok 15-20 minutach paznokcie są już suche i nic się na nich nie odbija.

  

Oczywiście musiałam sprawdzić też jego trwałość. Wystawiłam go na dużą próbę- myjemy włoski :)
Nic nie odpryskiwało! Odpryski pojawiły się dopiero drugiego dnia po kilkukrotnym myciu naczyń. 

Pomalowałam nim paznokcie drugi raz i trzymał się dobrze przez ok 2-3 dni. Dla mnie to dużo, bo ciągle coś robię i pazurki często są w wodzie.

 

Natalia, bardzo dziękuję ;***

Wiem, że wiele z Was już go miało, ale te które nie miały jeszcze z nim przyjemności- polecam :)

Też go tak bardzo lubicie?;>
Jakie plany na weekend?:)

Pozdrawiam, Gabi;*

28 komentarzy:

  1. ja go nie mialam, ale rzadko nosze na panzokciach takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też ;d ale ten jest super :)

      Usuń
  2. Śliczny kolor ;)
    Włosy można myć swobodnie-super

    OdpowiedzUsuń
  3. Tego koloru akurat jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że przeciwna recenzja do mojej o peaches&cream. U mnie to jakaś masakra z tym lakierem Wibo Gel like ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. 15-20min? :P Haha ja jestem strasznie niecierpliwa więc zawsze szukam lakieru który potrzebuje max 5min xD Ale kolor ładny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 15-20 to czas, po którym co byś nie robiła nie zetrze się lakier. Mam takie, które niby wysychają momentalnie a nawet po godzinie, kiedy coś robię łatwo jest uszkodzić kolor;/

      Usuń
    2. ja miałam taki jeden, jak dotknęłam to suchy, a jak coś zrobiłam to połowa ''odlazła''....dlatego nie maluję paznokci i mam spokój :)
      a tak na serio to rozglądam się nad jakimś pastelowym różem.....

      Usuń
  6. kolor jest rzeczywiście ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. też mam lakier z Wibo ale żółty. polecam jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Powoli przekonuję się do firmy "wibo" co do różu, również nie jestem jego fanką jeżeli chodzi o ubrania , nie przepadam ale też nie wykluczam , lakiery jak najbardziej toleruję , szminki również. Makijaże oka?? nie koniecznie róż. Ten lakier bardzo fajnie i intensywnie wygląda na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  9. Też go mam i bardzo mi się podoba ten kolorek :)
    Szkoda tylko, że te lakiery tak potwornie długo schną i są nietrwałe :/

    OdpowiedzUsuń
  10. lubię takie fuksje ostatnio ;) bardzo ładny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakoś zbytnio nie przypadł mi do gustu. Ja się nie skuszę pewnie an nic więcej z tej kolekcji teraz stawiam na Lovely ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I odpowiedź na twój komentarz:
      Oj, aż taką zdolniachą to chyba nie jestem :D

      Usuń
    2. co mają w sobie takiego?;>

      Usuń
    3. Nie miałam ich osobiście w domu, ale oglądając swatche i półki w Rossmannie po prostu przepadłam i będę chora jak nie dostanę choć jednego :D Mam nadzieję, że się sprawdzą, a jak nie to wrócę do Wibo :>

      Usuń
  12. Śliczny kolorek, ale ja wole raczej jasne kolory ;) Z ciemnymi źle się czuję ;d

    OdpowiedzUsuń
  13. W takim opakowaniu spodziewałam się słodyczy :D Ale różowy lakier też wygląda apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. hej:* jestem tu nie z przypadku :) widziałam,że bierzesz udział w rozdaniu w związku z czym chciałabym zaprosić Cię do siebie na moje rozdanie. Jeśli się zgłosisz będzie mi niezmiernie miło! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  15. mam z tej wersji błekitny, ale jeszcze nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przyjemny kolorek, choć róże to też nie moja bajka;)
    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  17. Faaajny. :D
    Kolorek w sam raz dla mnie. :P

    OdpowiedzUsuń
  18. musisz zacząć myć naczynia i większość rzeczy w rękawiczkach :D ja już się tej sztuki naumiałam i Ci powiem, że teraz bez rękawiczek ani rusz ;D i się śmieję, że chociaż rękawiczki mam w rozmiarze S :D reszta L albo XL :D hahahahha

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczny kolorek, na paznokciach robi jeszcze większe wrażenie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)